"Vitya...senin bir çocuğun olsa ne yapardın?"
Victor soru karşısında biraz afalladı ve aklına o gün geldi .
Çocuğunu kaybettiği gün , "ben-ben bilmiyorum...korkuyorum".
Küçük kız köpeği ona doğru uzattı , Victor minik köpeği alıp sevdi .
"Vitya...Vitya..."
"Vitya! Kalk kapı çalıyor ."
Victor gözlerini açtığında Yuuri'nin ona seslendiğini ve kapının sesini duydu .
"Ah! Tamam açıyorum"
Üstüne otel bornozunu geçirip kapıya doğru ilerledi . Yuuri'ye baktığında , yorganla kendini kapatıyordu .
"Kim o?!"
"Ah! Üzgünüm Bay Nikiforov kahvaltıyı kaçırıyorsunuzda ".
Victor saate doğru dönüp baktığında çalışanın haklı olduğunu anladı ve Yuuri'ye dönüp .
"Odaya söylüyorum"
Yuuri onaylamak için kafasını salladı , "Odaya servis alalım lütfen".
"Tamam efendim".
Ayak sesleriyle çalışanın gittiğini anlayan Victor Yuuri'nin yanına geri döndü .
Yatağa oturup onun alnındaki saçları çekti ve güzel bir öpücük kondurdu .
"Karnım ağrıyo"
Victor'un göğsüne doğru sokuldu ve onun kokusunu en derinlerine çekti .
"Bu gün Çini gezmek istermisin?"
"Olabilir...ama banyo yapmam gerekiyor"
"Taaamam!"
...
Victor saçlarına tekrar bakan Yuuri'ye döndü ve onu belinden tutup kendine çekti .
"Bu kadar güzel olman...kıskançlığımı kabartıyor"
Yuuri onun yanağına narin bir öpücük kondurdu .
"Hadi çıkalım"
Victor kapıyı açıp onun geçmesi için kenara çekildi .
Yuuri'nin boynunda görünen kırmızılığa gözü takılınca atkısını biraz daha yukarı çekti .
"Izlerini sakla , bizi hala kabullenemiyorlar"
Yuuri kafasını sallayıp atkısını düzeltti .
...
Bir tapınağa doğru çıkan merdivenlerin başında birbirlerine baktılar ve yavaş yavaş çıkanlar eşliğinde yukarıya çıktılar .
Tapınağın ibadet bölümlerinin bulunduğu kısımlarda satılan değerli taşlardan oluşan bir dükkana girdiler .
"Hoşgeldiniz! Ne için yardımcı olabilirim".
Victor tezgahta bulunan taşlar ve onların isimlerine baktı .
'Kader'
Gözüne takılan koyu kırmızı ancak saydam taşa baktı .
"Bunu istiyorum"
Yuuri Victor'un yanına doğru geldi ve koluna girdi .
"Bu ne ?"
Satıcı konuya dahil olarak ikisinin merakını yatırdı .
"Aslında bu taş ruh eşini bulmuş Omegalar ya da Alfalara verilir . Kaderin onları birleştirdiğine inanılır . Bu taşı 18 yy. Bir samuray Omage sevgilisine ulaşabilmek için kullanmış , o zamandan bu zamana bu taş elden ele dolaşmış ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
s t a m m i v i c i n o |victuri|
Fiksi PenggemarBana yakın kal , asla uzaklaşma ... GPF'NİN OMEGAVERSE HALİDİR!!! Buzun yaşayan efsanesi Victor Nikiforov Yuri Katsuki'nin koçu olarak GPF de gümüş madalya alırlar . Sezon kapandıktan sonra Victor Yuuri'ye evlenme teklifi eder ve evlenirler . Bir se...