Začátek

198 15 6
                                    

Čekám doma na mamku až mě vyzvedne a pojedeme do Jilemnice na první trénink (jestli se tomu dá tak říkat).

Sem nervózní protože jak jinak tak tam vyjíždíme pozdě....Jedu s mamkou která říká "Buď v pohodě akorát to stíháme"

Vystupuji z auta, rozhlížím se kolem a udivuje mě kolik tam je dětí. Jsme na místě a vidím tam nějakého simpatického pána asi trenér pomyslím si.

Začne ten trenér mluvit přivítá nás a ukáže nám spoustu věcí například jak se davají do zásobníčku diabolky.

Až domluvil tak jsme se měli rozdělit na mladší a starší já jsem byla přiřazená do mladších. Jelikož nás bylo hodně tak nam řekli ať si vezmeme jednu flintu do dvojice. Já jsem jí měla s jednou moc milou holčinou.

Taky nám ukázali jak se dává upínák to se dá na levou ruku takový jako že proužek s háčkem to se zahákne do flinty aby se nám ta flinta když střílíme neklepala.

Pak jsme si zkusili poprvé si zastřílet rovnou do sklopek zastřílela jsem za jedna takže jsem netrefila jen jeden terč z pěti měla jsem hroznou radost.

A pak už nám jen řekli že nám tréninky budou posílat e-mailem a že by měli být 2krát týdne pravděpodobně ve středu a v pátek.

Pak jsme se rozloučili a pádily domů.

Doufám že se vám můj začátek aspoň trošičku líbil omlouvám se za všechny chyby. Dalsí díl by měl být do dvou dnů.

Já a biatlon ??Kde žijí příběhy. Začni objevovat