PINKI

4 1 1
                                    

Pinki hvor er du? Mjauet Sushi. Her. Mjauet Pinki. Hæ hvor. mjauet Sushi. Rett over deg. Mjauet Pinki.Hva gjør du oppi et tre?mjauet Sushi. Em jeg så et ekorn så klatret jeg opp etter det. Mjauet Pinki. OK men fikk du det? Mjauet Sushi. Ja uten og spise på det. Mjauet Pinki stolt. Så bra det hadde jeg ikke trodd. Mjauet Sushi. Løva,Tassen kommer dere?mjauet Sushi. Ja. Mjauet Løva. Kommer du vi skal spise. Mjauet Sushi. Em jeg sitter fast så jeg bare spiser her oppe. Mjauet Pinki. OK er du sikker. Mjauet Sushi. Ja hiv opp en mus og et ekorn til meg. Mjauet Pinki. OK.mjauet Sushi. Løva,Tassen hva skal dere ha? Mjauet Sushi. Jeg tar en mus er ikke så sulten. Mjauet Tassen. Jeg tar en fisk og en mus Mjauet Løva. OK jeg tar et ekorn og en mus. Mjauet Sushi. SLUTT OG SNAKK OM MAT DERE GJØR MEG SULTEN. Ropte Pinki. OK. Mjauet Tassen. Snakk om grådig katt. Mjauet Løva. Alle tok maten spiste og la seg. Kommer du Pinki. Mjauet Tassen. Nei jeg sover her oppe i natt. Mjauet Pinki. OK. Mjauet Tassen. Neste dag. Sushi klatret opp i treet der Pinki sov og sto like bak hann. Bø! Ropte Sushi. Ææææ. Skreik Pinki. Jei du er våken. Mjauet Sushi. JA fordi su skremte livet av meg. Mjauet Pinki iritert. Ja. Mjauet Sushi og hoppet ned. Så skal vi spise. Mjauet Pinki. Vi har allerede spist. Mjauet Tassen. Hva med meg? Mjauet Pinki. Du kan spise mens vi bader i elva. Mjauet Løva. OK jeg hater og bade. Mjauet Pinki. Ja fordi du ikke kan svømme og du hater og bli blaut. Mjauet Sushi. Jeg hater ikke og bli blaut. Mjauet Pinki. Ja men sist gang det regnet ropte du, HJELP REGNET SPISER MEG! Mjauet sushi. Kanskje jeg gjorde det. Mjauet Pinki. OK skal vi gå og bade? Spurte Løva. Ja. Mjauet Sushi. Jeg går og spiser. Mjauet Pinki. IKKE SPIS OPP ALL MATEN! Ropte tassen. OK. Mjauet Pinki. 10 min senere. Jeg er ferdig med og spise. Mjauet Pinki. Endelig. Mjauet Løva. Spiste du opp all maten? Mjauet Tassen. Nei det er en bitte liten mus igjen. Mjauet Piknki. PINKI! Ropte Tassen. Hva det er en mus igjen. Mjauet Pinki. Ja så alle skal spise seg mett på en mus på deling. Mjauet Sushi. Em. Mjauet Pinki. Kan vi ikke bare gå og jakte. Mjauet Løva. OK. Mjauet Tassen. Å kan vi leke gjømsel i mens vi jakter. Mjauet Sushi. Nei. Mjauet Tassen. Kom igjen. Mjauet Løva. Ja da blir det gøyere og jakte. Mjauet Sushi. Greit men dere skal få tak i masse kjøtt. Mjauet Tassen. OK. Mjauet Løva. Kanskje. Mjauet Pinki. Du skal fange ny rekord med kjøtt. Mjauet Tassen til Pinki. OK. Mjauet Pinki. Ok hvem står. Jeg kan siden jeg ikke er noe god til og gjømme meg. Mjauet Tassen. OK. Mjauet Sushi. Gå og gjøm dere da. Mjauet Tassen. OK. Mjauet Løva. Kom. Mjauet Sushi.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Apr 07, 2018 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

De farlige klaneneOù les histoires vivent. Découvrez maintenant