Fethi 'den
Keşanlı ile muhabettimizden sonra eylemle konuşmaya karar verdim artık bunun adını koymalıydık eylemin belirsiz tavırları hiç hoşuma gitmiyordu ben sevdiğim kadını görmek istiyorum kokusunu içime çekmek ona sarılmak istiyorum."Acaba burda buluşmasamıydık böyle apaçık rahatsiz oluyorum" eylemin bu lafindan sonra daha da çok sinirlenmeye başladım sinirle "İstersen hiç görüşmeyelim eylem depo falan kiralarız ne gerek var bunlarla uğraşmayız"dedim "Fethi sen iyi misin?" "Eylem ben artık çok sıkıldım adını koyalım" "Oo fethi bey bu bir evlilik teklifi mi" bu alaylı sözlerinden sonra kan beynime sıçradı "Mesele evlilik falan değil mesele sensin eylem sen imkansıza aşıksın bu kadar imkansız bana fazla" Eylem şaşırmıştı "Ne demek oluyor bu fethi? "Benden bu kadar eylem"dedim acıyla. Masadan kalkıp gittim.
Eylem'den
Fethi nin söylediklerine hala inanamıyorum içimde bir suçluluk duygusu vardı fethinin kalbini çok kırmıştım kendimi suçlu hissetmemin nedeni ise bana hep kibar nazik centilmence yaklaşıyordu.Fethi'den
Alaya gelmiştim operasyon çıkmıştı selimi artık alacaktık son hazırlıkları yaptık ve helikoptere bindik Ateş patavatsızlık yapıp "Komutanım Fethi Eyleme evlenme teklifi etmiş eylem kabul etmeyince tepesi atmış bugün bizide vurabilir dikkatli olalım komutanım" dedi "Emin ol ilk önce sen vururum"dedim alayla "Bizim bu kızlardan yüzümüz gülmeyecek." Dedi Yavuz Komutan.
Opersyon yerine vardığımızda gece olmadan almayı planlıyorduk ben uygun bir yer buldum ve oraya yerleştim."Komutanım galiba selimler geliyor" dedi çaylak Bende dürbünümden baktım "Tahminince kaç kişilerdir avcı" "25-30 komutanım" "Evet beyler ne olursa olsun o selimi alacağız anlaşıldı mı? "Anlaşıldı komutanım"Teker teker hepsini indiriyordum ensemde bir sıcaklık hissettim kafamdan çeneme doğru akan kanın sıcaklığıydı bu. Her ne kadar gözlerimi kapatmamaya çalışsamda başarılı olamadım yerde sürüklendiğimi hissediyordum ve aklımda kalan son şey Eylemdi.
Yavuz'dan
Selimin adamlarıyla savaşıyorduk. Neredeyse hepsi bitmek üzereydi selimi kaçarken gördüm "Dur yoksa hiç düşünmeden beynini delerim senin." Selim silahını yere atıp kolunu yukarı kaldırdı bende yere çökmesini sağladım eline kepçeyi bağladıktan sonra "Kuş kafeste beyler." Dedim "Avcı selimi yakaladık in aşağı" dedim kulaklıktan. Fethiden ses gelmeyince bir daha denedim "Avcı! Orda mısın" "Noluyor komutanım" dedi ateş "Bilmiyorum karabatak kulaklığa yanıt vermiyor" "Komutanım bisey olmamıştır dimi fethi abiye" dedi çaylak "Korkma oğlum telsizi bozulmuştur" moral vermek istercesine söyledi bunu keşanlı kendisinin içinde de bir endişe vardı. "Hemen avcının olduğu yere çıkalım""K-komutanım" dedi çaylak korku dolu sesle "Kan var burda" bende hemen yere elimi deydirdim kan kurumamıştı muhtemelen yeniydi" "Allah kahretsin"dedim "lannn" dedi keşanlı "kardeşim nerde lan benim sikerim böyle işi"dedi "Komutanım Allah aşkına bisey yapalım"dedi ateş "Sakin olun bulacağız avcıyı" "Ne bekliyoruz o zaman komutanim ben kardeşimi onlara bırakmam"dedi keşanlı endişe dolu sesiyle "ilk Erdem yarbayı arayalım"
"Alo Yavuz birşey mi oldu"
"Komutanım avcı yok" dedi sesi titreyerek. "Nasıl olur Yavuz" korku dolu çıkan sesele söyledi bunu endişeleniyordu. "Bilmiyorum komutanım Allah kahretsin ki bilmiyorum" "Tamam Yavuz alaya geri dönün burda sinyallerden bulmaya çalışırız. Ama siz emin olun Fethiyi bulacağız. "Tamam komutanım."
"Alaya dönüyoruz beyler."
"Olmaz komutanım ben kardeşimi bu serefsilere bırakmam"diye söze atıldı keşanlı. "Aynen komutanım."dedi çaylak keşanlının fikrini desteklercesine "Yapacak birşey yok alayda ayrıntılı düşünürüz."dedimEylemden
Baharla dertleşmeye gittim. İçimizi döktük,konuştuk ve Fethiyle Yavuzu ne kadar kırdığımızı anladık. Düşüncelerimden sıyrılıp çalan telefonuma baktım Yavuz arıyordu Bahara dönüp "Yavuz arıyor"dedim "Aç hemen" dedi bahar."Alo Yavuz birşey mi oldu"
"Eylem nasıl söylesem bilmiyorum ama galiba Fethi kaçırıldı." Dedi hüzünle. Yavuzun son sözü sürekli kulaklarımda yankılanıyordu ve kalbime bir ok gibi saplanmıştı ve içimdeki pişmanlık duygusuyla yanıp kavruluyordum.Selağmm yeni hikayemle sizelerle birlikteyim ordaki hikayeyi pek beğenmiyordum kendimi geliştirmeye çalıştım umarım olmuştur sizleri seviyorumm❤ oy verip yorum yapmayı unutmayın
Inatagram hesabım ;
@buraksevincfc_