💞Zmije, ajkule, lavovi: 8 tehnika koje će vam pomoći da preživite susret sa opasnom životinjom 🐍🐋🐯
~Pre svega se nadamo da se nikada u životu nećete naći u situaciji kada je potrebno da iskoristite neku od sledećih tehnika, ali ukoliko se to ipak desi, važno je da se izborite za svoj život.
~Istina je da se životinje gotovo uvek više plaše nas nego mi njih. Upravo to je i glavni razlog zašto su agresivne i spremne na napad. Životinje gotovo nikada ne napadaju ljude samo zbog hrane, ali u retkim situacijama može se i to desiti.
~Na kraju krajeva, nagon za preživljavanje nas podstiče da uradimo mnogo čudnih i nesvojstvenih stvari za nas, pa po toj logici i životinje reaguju na mnogo sličan način.
~Ukoliko vam se u životu desi da dođete „oči u oči“ sa nekom od navedenih životinja potrebno je da reagujete smireno, ali i u skladu sa datom situacijom.
Pročitajte neki dodatni savet šta vam je za činiti u takvom trenutku, odnosno kako treba da se ponašamo prilikom neočekivanog susreta sa divljom životinjom:
Ајкule
~Dobra vest je ta što od ukupno 150 vrsta ajkula samo 20 mogu napasti čoveka. Isto tako, dobra vest je da ljudi zapravo nisu ukusni ajkulama, ali je loša vest da ih moraju „okusiti“ da bi to zaključile.
~Kako bi izbegli napad ajkule izbegavajte da urinirate u vodi ili da plivate ukoliko krvarite. Ako do susreta dođe, ne pokušavajte da pobegnete plivajući jer ćete tako izgledati kao mamac.
~Ako ste isuviše blizu, udarite je u oko. Ta zona kod ajkula je veoma osetljiva.
Kenguri
~Kenguri napadaju kada osete da im je teritorija ugrožena, tako da ako se nađete na mestu koje su oni prethodno obeležili, prvo se nakašljite jer je velika verovatnoća da će proceniti da ste bolesni i pobeći. Ne trčite u pokušaju da pobegnete već prođite polako. Imajte na umu da kenguri vrlo dobro skaču, pa vas lako mogu uhvatiti.
Lavovi
~U principu se radi o jednoj vrsti mačaka, pa je najlakši način da ih ukrotite taj da ih gledate pravo u oči. Svaki gubitak kontakta „oči u oči“ daje im vremena da napadnu.
STAI LEGGENDO
All⭐stars
Avventura~Zdravo svima!❤😘🙋 U ,,All⭐stars" možete raditi kvizove , čitati savete o modi ... i još mnogo toga. Nadam se da će vam se svideti ! 💙 ~07.09.2017.~ 25.04.2019.~