28.BÖLÜM

7.3K 196 33
                                    



Sabah erkenden kalkıp mutfağa indim. Gereksiz bir şekilde kendimi Harika hissediyordum saatin erken olmasına aldırmadan Ebru yu aradım.

"Efendim canım "

"Günaydınnn. Ne zaman geleceksiniz. Bak direk buraya geliyorsunuz  . Börek pasta felan yapıcam ona göre"

"Sana da günaydın Begüm de biz konağa gelemeyiz malum Onur un sorunu var Yiğitle ve o aileyle."

"Onlara ne ben unuttuktan sonra kime ne . Geliyorsunuz Ebru itiraz istemiyorum."

"Kuzum Onur da henüz hazır değil."

"Tamam o zaman ben yaparım siz geldiğinizde Onur'un şirkette felan buluşuruz gene yediririm onları sana ben"

"Canım benim yormasaydın kendini"

"Olsun ne yorulması"

"İyi Peki madem biz yola çıkacağız  1-2 saate . Oraya gelince eşyaları Onur'un evine bırakıp şirkete geçeriz sende gelirsin olur mu?"

"Olur tamam . Görüşürüz"

Telefonu kapattıktan sonra başladım börek pasta yapmaya...

Sabahın çok erken saatlerinde başlamış olmama rağmen zaman çabuk geçmişti. Evdekiler hala uyanmamıştı. Birazdan uyanırlardı.

"Günaydın Begüm "

"Ödüm patladı Yiğit sen miydin?"

"Evet benim. Sabah sabah hayırdır bu pastalar börekler felan?"

"Ebru gelecek .Onurla beraber . Davetiye verecekler ."

Yiğit kaşlarını sinirli bir şekilde kaldırırken

"Yiğit lütfen unut artık şu olayları hem eve gelmiyorlar zaten şirkete gidicem ben orada bunları verip düğün davetiyesini alıp gelicem. "

"Tek başına Onur denen o adamın şirketine mi gideceksin Begüm"

"Evet Yiğit ne var bunda.  Ebru'yu görmek için gidiyorum ben oraya Onur için değil."

"Bende geliyorum."

"Orada huzur bozmaya geleceksen gelme"

"Huzur felan bozmayacağım. Beraber dururuz biraz sonra da kalkarız."

"Olur tamam ."
Telefonuma gelen mesaja bakmak için tam masadan alacaktım ki Yiğit benden önce davranıp açtı mesajı

"Gelmiş seninkiler yarım saate şirkete geçerlermiş. Ben hazırlanıyorum sende hazırlan çıkalım."

"Tamam. Şunları paketleyim çıkarız."

Yiğit odaya çıktıktan sonda Zeynep anne ve yardımcılar mutfağa geldiler.

"Begüm kızım. Hayırdır bu paketler ne böyle sabah sabah."

"Anne Ebru gelmişte düğün davetiyesi vermeye Bende bir kaç birşey yapayım dedim. Yiğitle beraber gidip vereceğiz."

"Demek o kız da evleniyor sonunda. Kiminle Peki?"

"Onur la ."

"Tövbe tövbe."

Zeynep annenin iki saat dırdırını çekemezdim.

"Sizede ayırdım anne kahvaltı da yersiniz. Benim çıkmam lazım."

Hemen mutfaktan çıkıp üzerimi değiştim.

"Yiğit hadi bak hazırım ben ."

"Tamam Begüm çıkalım"

KUMA (BİTTİ, DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin