Secretul

2 0 0
                                    

   Salut. Mă numesc Max si am 15 ani. Parinții mei au murit acum 10 ani într-un accident de avion. De atunci am fost crescut de bunici. Îi respect enorm pentru efortul depus de aceștia in creșterea mea, dar nu înțeleg de ce nu vor să vorbeasca despre parinții mei. De fiecare dată când încercam să deschid subiectul despre aceștia...instant cineva schimba subiectul.
   Totul a mers în acest ritm până într-o zi când mi-am luat inima in dinți, am calcat in picioare tot respectul pe care îl aveam față de bunicii mei și la cină i-am întrebat: "Cu ce se ocupau?", "Cum era felul lor de a fi?", etc.
   Inițial...au vrut iar sa schimbe subiectul, dar de data asta m-am impus. Vazând ca deja nu mai pot să evite pentru ca deja de 10 ani tot mă mint...au decis să îmi povestească. Bunica a fost cea care a început.
   -Uite Max, am evitat sa nu îți povestim despre ei, deoarece ei ne-au cerut sa nu îți spunem nimic până la 16 ani. Dar eu am încercat să le spun ca tu ești mult mai puternic și vei afla mai repede. Părinții tăi au au fost vânători de vârcolaci. De fapt doar mama ta a fost nativ vânătoare, iar tatăl tău a fost vârcolac.
   -Păi și cum au ajuns să se căsătorească? întreaba curios Max.
   -HeHe...râde sarcastic bunicul. Măi tinere nu cred ca avem timp si de povestea asta ca eu deja m-am balonat de la fasolea asta.
   -Bunica o poate.
   -Bine dragul meu, dar fă-te comod că ai mult de ascultat.
   -Bine.
   -Off!! În regulă. Mama ta a fost talentată în această artă numită vânătoare. Era cea mai puternică și mai agilă arcașă din elita sa și din această cauză ea a fost trimisă în misiune după cel mai bun vârcolac.
La început, mama ta l-a prins și dus la sediu, unde a fost trimis pe insula "Vârcolacilor exilați". După o lună mama ta și-a dat seama ca el nu era ca ceilalți vârcolaci și fiind un Alpha mamei tale i s-a părut foarte ușor de prins așa ca a cerut dreptul de a-l examina, celor din "Guvernul Vânătorilor de Vârcolaci" sau GVV cum îi spuneau învățăceii. Deci...unde am rămas?
   -La cererea permisiunii să mearga pe insula.
   -Aa, da, da, da. Deci odată ajunsa pe insulă mama ta a rămas îndrăgostită de el, tatăl tău, și el de ea. Ai vrut sa plece instant amândoi de pe insulă, dar mama ta știa ca cei din GVV o să o dea afară. Și acum , ca să fac o mica paranteză, mama ta era curtată de mulți băieți, așa ca aceasta s-a gândit să îl înlocuiască pe tatăl tăucu un alt băiat. Chestia asta a mers doar 3 ani până cei din GVV și-au dat seama și au fost amândoi chemați de urgențăîn fața instanței. Acolo mama ta nu a vrut să recunoasca, dar nu a avut de ales. Cei din GVV au decis ca mama ta nu putea fi exilată pentru ca era cea mai bună din elita sa, dar au ales să îi taie colții de vârcolac tatălui tău. Și ca să înțelegi si tu când unui vârcolac obișnuit i tai colții, când acesta e sub forma de vârcolac, acesta rămâne fără  puteri, fără capacitatea de a se mai transforma în vârcolac. Dar tatăl tau nu era un vârcolac obișnuit, el era un Alpha ceea ce înseamnă că el și-a pastrat puterile: regenerarea, viteza, dexteritatea, forța. Peste încă doi ani când apele s-au liniștit, tatăl tău a participat la înscrierile pentru "Academia vânatorilor de vârcolaci". Și pentru că toată lumea știa pocestea sa, acesta a fost supus celor mai grele probe, pe care le-a trecut cu succes. Și când a intrat la academie a tras din greu săajunga la prestigiul mamei tale, după 2 ani de prietenie tatăl tău și-a facut curaj și a cerut-o în căsătorie mama ta nu era pregătită, dar totisi a acceptat. Dar a venit cea mai grea misiune pentru cei doi.
   - Care?
   -Prezentarea băiatului la părinți. Bunicu-tu când l-a văzut știa deja despre ce e vorba și știa ca ni mai poate să îi despartă, deoarece iubirea unui vârcolac este adevărată, îi devine loial mamei tale, și este pentru eternitate. Oricum l-am acceptat si au facu nunta peste un an și pe tine peste 10 ani.
   -De ce așa târziu?
   -Târziu?! Ei doi au mai avut o încercare de a face un copil.
   -Încercare?
   -Păi...când Elisabeth s-a născut nu a ieșit sub formă de om, ci de vârcolac.
   -Adică am avut o soră?
   -Încă o ai...dar nu știm unde este.
   -Cum adică?
   -Când s-a născut nu plângea, era nervoasă și a sărit pe o asistentă medicală și a omorât-o după care a fugit în lume.
   -Păi nimeni nu a prins-o?
   -Păi tatăl tău nu era acolo pentru ca era în misiune de rank. Iar mama ta era inconștientă, deoarece nașterea unui vârcolac nu este la fel de ușoara ca a unui om.
   -Stai...eu nu sunt vârcolac?
   -Nu știm încă. spune adormit bunicul.
   -Bunico! Cum adica "Nu știm încă"??
   -Dragule de-abia la 16 ani vom afla
   -Adică saptamâna viitoare?
   -Exact.
   Revenind din șoc... am continuat discutia despre parinți.
   -Dar ei sunt morți? Cum au murit?
   -Nu sunt morți sunt blocați în Lumea Subpământeană.
   -Păi voi de unde știți toate astea?
   -Vezi tu tinere... noi suntem șefii GVV.
   -Și bunicul?
   -Da...și bunicul.
   -Și cum ajung în Lumea Subpământeană?
   -Gata cu întrebările astăzi seară.
   -Off! Bine...
   De-abia acum începea adevărata aventură. În căutarea părinților, dar asta dupa ce împlinesc 16 ani să aflu...Cine sunt!


👇Aștept păreri. Cap.2 coming soon👇

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 07, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Supranatural Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum