Malesef diye karşılık vermek isterdim ama yapmayacaktım.Nedenmi?.Çünkü bu gece uslu,hanım kız rolündeydim.Ama anlaşılan bazıları rolünü ve repliklerini unutmuştu.Kim mi?.Adı batasıca Araz.
"Evet Cem bey.Araz beyle daha önce tanışmıştık."
İfadesi normale döndü.Ve dikkatini benden Araz'a verdi.Hah birazda o kıvransın bakalım.Beynim bu düşünce karşısında pijamalarıyla ve patlamış mısırıyla koltuğuna kurulup Araz'ı izlemeye başladı.
"Benim neden bundan haberim yok Araz.Ve neden Eylül Demirkan'a kızıl diye hitap ediyorsun?"
Araz sıkıntıyla gözlerini devirip yüzünü bana çevirdi.
"Söylemeye gerek duymadım.Ayrıca küçük bir kızla takılmamdan neden haberin olsun?Kızıl ona hitap etme şeklim.Aramızda bir anısı var.Değil mi kızıl?"
Küçük kız mı?Anı mı?takılmak mı?.Bu gerzek ne kadar içmişti ve neden bahsediyordu?Ben daha cevap veremeden Cem bey sesini yükseltti ve sinirle Araz'a baktı.
"Araz!Eylül hanımla böyle konuşamazsın.ayrıca ne takılması,ne anısı?.Siz sevgili miydiniz?"
Oğlunun kafasını koparmamdan korktuğu o kadar belliydi ki.Haksızda sayılmazdı.Şu anda onu öldürmenin 50 farklı yolunu düşünüyordum.
Ben daha ağzımı açamadan Araz lafa atladı.
"Evet.hatta..."
Kafasını birşey düşünüyormuş gibi yukarı kaldırdı.
"Hatta biz sevgiliyiz baba."
Kolunu omzuma dolayıp beni yanına çekti ve gururla gülümsedi.
"Aşkımın canıyım."
Cidden beynim durmuştu.Dedikleri ve yaptıkları...Tanrım!onu gebertecektim.
"Cem bey siz yanl-"
"Sevgilim benimle gel.Yeterince sarhoş olmadım."
Kolumdan tutup bar taburelerinin bulunduğu bar masasına sürükledi.Oturduğumuz anda ağızımdan tek bir kelime çıktı.
"Seni hemen,şimdi öldürmemem için bana bir neden ver."
Alayla sırıttı ve düşünür gibi yaptı.
"Çok yakışıklıyım?"
Kolunu tutup arkasına büktüğümde yüzündeki alaylı sırıtma gitmişti.4 santim daha çevirsem kolunun kırılacağından haberdardı anlaşılan.
"Hey!tamam.dur,sert kız.Bak.babamın kafasında bir kurşun var tamam mı?.Beynine çok yakın bir yerde.Hiçbir doktor çıkarmaya cesaret edemedi.Bu onu yavaş yavaş öldürüyor.O ölürse ne olur en iyi sen bilirsin.Erkek kardeşim ya da ben şehirin başına geçeceğiz.Şu anda son günlerimi evlatlarımla geçireyim modunda,bir seçim yapacak.Ve benim kardeşim olacak piç Ayaz onu kafalamaya uğraşıyor.Sen nesin?Bu bölgenin sahibi.Ben neyim?bir velihat.Biz sevgili olursak ne olur?Benim başa geçme şansım daha yüksek olur.Neden?Çünkü önde gelen şehirlerden birinin genç sahibi Eylül Demirkan'la çıkıyorum.Kapiş?."
Ağızım açık kalmıştı.Hesapçı,içten pazarlıklı piç.Neredeyse babası ölsün diye gözünün içine bakıyordu.
"Sen ne utanmaz bir herifsin ya.Baban ne kadar hasta sen hala o boktan şehir'inin derdindesin.Belkide kardeşinle çıkmalıyım ha?.Eminim bu serveti senden daha çok hak ediyordur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
RomanceÖlümle ne kadar yüzleşebilirsin? Peki ya bu durumdayken aşkı bulabilir misin? Onlarınki iyi kız,kötü çocuk hikayesi değildi.ailesini korumak için katil olduğunu sana bir kızla,babasının baskısından kurtulup,kendi hayatının patronu olan bir çocuğun h...