Lucifer'ın Seçtiği- "Yavaş yavaş ögreneceksin"

851 41 1
                                    

Tam o sırada yanımda birinin beni izlediğini hissettim. Çevreye baktım ve kimseyi göremedim.

- Sana anlatacağım. dedi bir ses ve yerimden sıçrayıp soluma baktım. Sonra derin bir iç çektim. Lennia mış.

- Beni korkuttun gerizekalı!! dedim.

Biraz sırıtarak

- Aslında eğlenceliydi ama her neyse. Sana birkaç bişey söylemem gerek. dedi ve mutfaktaki sandalyelerden bir tane çekip oturdu.

- Bunları yavaş yavaş öğreneceksin. dedi fısıldayarak ve tekrar devam etti. Kitaptaki şu sayfayı tekrar aç dedi elimdeki kitapı göstererek.

- Hangisini? dedim

- Bebeğin pentgram ortasında durduğu dedi. Kitabı alıp sayfayı açtım.

- Sana bu iki kadın bir yerden tanıdık geliyor mu? dedi soru sorarcasına tek kaşı havada. Aslında tanıdık geliyordu. Arkaları yarı dönüktü ve

- Bir dakika! diye cırladım.

- Belli ki gelmiş dedi sıratarak. Ama, ama bu olmaz.

- Ama bunlar teyzem Alona ve halam Ashley dedim şaşırarak.

- Evet dedi

- Peki ya, olamaz! Ortadaki bebek yoksa ben miyim!?

- Düşün Alice düşün dedi ve ortadan kayboldu. Tanrım!!! Off ne yapacağım şimdi ben! Üst kata odam çıktım ve kitapçıdan aldığım kitapları inceledim. "Şeytan nedir?" adlı kitabı açtım. Açıklamaları okudum. "Şeytan aslında ilk başlarda iyiydi ve Tanrı'nın yarattığı en güzel meleklerdendi. Daha sonra Tanrı ilk insanı yarattı. Yani topraktan yarattı ve şeytan buna sinirlendi. Tüm melekler ve diğerleri önlerinde diz çökmesine rağmen şeytan bunu reddetdi ve diz çökmedi. Tanrı ona nedenini sorduğunda ise "Çünkü ben daha güçlüyüm. Bunu yapamam." diyerek diklenmişti ve Tanrı da ona "Madem benim yarattığıma saygı duymuyorsun. İn burada ve sana layık gördüğüm yere, cehenneme git" demiştir. Şeytan ise bunun üzerine cezalandırılmıştır ve Tanrı onu kovduğundan beri insanlara kötülükleri fısıldayıp, günaha sokmak için çalışır. Aslında şeytan Tanrı'yı çok severdi ve gerçekten güçlü varlıklardı. Fakat yaptığı bu cezlandırılmadan sonra Tanrı'ya karşı gelerek "Bir gün tüm o insanları kendi tarafıma çekeceğim ve onları yok edeceğim. Onlara fısıldayıp yapmaması gereken tüm günahları yaptıracağım" diyerek isyan etmiştir. Şeytanların cehennemde kala kala canileşmiş, kötüleşmiş olduğu bilinmektedir. Kıyametin geleceği gün ise cehennemin kapılarının açılacağı gün olarak biliniyor." Bu açıklamayı okuduktan sonra diyebileceğim tek şey "wow" oldu. Bunların hepsi doğrumuydu?? Birkaç açıklama daha okudum. Tam o sırada annemgil geldi. Uzun zamandır neredeydi bunlar?

- Anne? Neredesin sen dedim yanına giderken.

- İş için yoktum dedi. Harika bunu bana yeni söylüyor.

- Önceden söyleyebilirdin anne dedim. Ne yani atar yapmak hakkım. Arkadan birisinin daha geldiğini gördüm. Ama halüsilasyon görüyorum herhalde. Bu sen olamazsın!!!

Lucifer'ın SeçtiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin