Töbe, Allah'ım sen koru. Bune lan! Bu sabahki gördüğüm güzeller güzeli kadın gitmiş, yerine yüzü yanık - ya da derisi soyulmuş- çiziklerle ve yarıklarla dolu bir yüz gelmişti. Bu benim teyzem olamaz! Çığlık atmakta haklıymışım. Teyzem bi daha bana döndüğünde yüzü normaldi.
- Niye bağrıyorsun canım? dedi şaşkın bir ifadeyle.
- Y-yok bişey teyzecim dedim ve ordan koşarak banyoya geçtim. Kafayı yiyorum Tanrım!!! Sen bana yardım et! Ben niye normal değilim lan? Benim niye normal bir hayatım yok abi?? Banyonun köşesine bacaklarımı karnıma çekip sindim. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Birden kapı aralandı. E iyi de ben bu kapıyı kilitlemiştim aq? Ve kendiliğinden çarptı. Bunun etkisiyle yerimden zıpladım. Kapıya bakmayı kesip önüme döndüğümde Lennia vardı.
"Sen beni gel o kadar korkut, şimdi de yanıma mı geliyon? ". Şuan resmen trip attım.
- Neden buradasın Lennia? dememle başımı tutması ve lavbonun kenarına vurması bir oldu.
- Lennia! Dur! diye bağırıyordum. En son kafamı vurmayı kesip beni kendine çevirdi. Başımdan yanağıma doğru bir sıvı hissettim. Başım kanıyordu.
- Lennia burda yok gerizekalı. O çok sevdiğin biricik şeytanın cehennemde yanmakla meşgul! diye kükredi. Ne dediğini anlamamıştım.
- Ne saçmalıyorsun! diye bağırdığımda kahkaha attı ve saçımı daha sıkı tuttu.
- Tanrım!
- Tanrı yok!!
- Evet var! Ve sizi cehennemde çürütüyor kaltaklar! diye bağırdim. Baya sinirlenmişti ve tek bir hareketiyle duvara fırlatıldım. Yerden geri kalkltığımda yanıma geldi
- Bende seni o cehenneme götüreceğim sürtük! Derini yüzüp ateşe vereceğim ve tüm bunları yaparken halen yaşıyor olacksın! O an yaşamaya lanet edeceksin!
- Kapa çeneni dedim ve birden gelen cesaretle yumruğu suratına indirdim. Kafası sağa yattığında kıtlatarak geri düzeltti. Şuan bana bakışkarı hiç sevimli değildi aslında. Kaçmam gerek diye düşünürken birden Lennia duvara fırlatıldı ve içeri bir kız girdi.
- Asıl Lennia benim Alice. dedi içeri giren kız. Şuan kafam fena karışmış durumda.
- Benim bedenim gibi gözüken kaltak da Alanna! dedi ve Lennia gibi gözüken ama aslında Alanna olan kıza
- Demek benim bedenimi çaldın seni sürtük! Nasıl seçilmişe zarar verebilirsin!!Şimdi cehennemin tadını çıkar dedi ve kızın üstüne bir torba atarak elini ona uzattı. Ardından latince birşeyler söyledi. Kızın ağzından siyah dumanımsı bişey çıktı ve beden yere yığıldı. Sanırım büyü yapmıştı. Sonra aynı dumanımsı şey onun ağzından çıktı ve eski bedene girdi. Evet Lennia bedeni ile geri dönmüştü. Diğer kızda yerden kalktı ve
- Tanrım ne oldu bana diye söylendi. Neyseki kız yaşıyordu.
- Lennia kızı evine götürmeliyiz dedim.
- Pekala diğerek kızı çıkardı. Kafam allak bullak olmuştu. Neyseki olay çözüldü. Alanna, Lennia'nın eski bedeninden çıkıp cehenneme gitti. Lennia eski bedenine geri döndü ve diğer bedenine girdiği kızı evine götürdü. Bu arada ne biçim ailem var benim aq. Orada o kadar olay oldu, bağrışmalar falan hiçbirisi yukarı gelmedi. Yoksaa.. Hayır hayır! Onlara bişey yapmış olamaz değil mi? Yoksa benim annem çoktan yukarı gelmişti. Merdivenleri kırarak aşağı uçtum. Bildiğiniz uçtum yani yerde sürüklendim. Annemgilleri aradım ama buladım. Mutfakta buzdolabının üzerinde bir not buldum. "Biz teyzenle alışverişe çıktık. 1 saate kadar geliriz. Merak etme bizi" yazıyordu. Rahatlayarak derin bir oh çektim. Yukarı odama geldiğimde Lennia eski bedenine kavuşmuş bir şekilde karşımda duruyordu.
- Alice dedi yanıma gelerek. Lanet olsun seni korumalıydım. Biraz şaşırmıştım yani şimdi. Bir şeytanın bunu bana söylemesini beklemiyordum.
- Beni korumak zorunda değilsin ki.
- Zorundayım. Bu benim görevim.
- O lanet olası cehennem kaltağı benden ne istiyordu?
- Bunu sana daha sonra anlatacağım.
- Yeter artık Lennia! Öğrenmek istiyorum, hemde hemen. Teyzem ve halamın da bu işle ne alakası var onu da öğrenmek istiyorum.
- Sana herşeyi anlatacağım ama beklemelisin. dedi.
- Hiçbirşey anlatmıyorsun! diye bağırdı arkamdaki ses. Kim olduğunu anlamamıştım. Ama....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucifer'ın Seçtiği
Horror"Sevgili Alice; Eğer bu mektubu okuyorsan ben çoktan öldüm. Sana doğmadan önce benim küçük meleğim diye hitap ederdim. Sen ne yazık ki melek değilsin. Bunun için çok üzgünüm. Ama sana harika bir güç verildi. Bu sıradan bir güç değil. Sen bir efsane...