"Θέλω να μιλήσουμε".
Ετσι έλεγε το μήνυμα του Κωστή λίγες μέρες μετά. Παραξενεύτηκα που είχε ακόμα τον αριθμό μου.
Φοβόμουν να τον ξαναδώ. Φοβόμουν τον ίδιο μου τον εαυτό. Είχα αυτή την πρωτόγονη ανάγκη της απόλαυσης και της ευχαρίστησης. Αλλά δεν έπρεπε.
Η ζωή όμως είναι τόσο μικρή για να κάνουμε μόνο αυτά που πρέπει. Ήθελα να το ζήσω και ας ήταν λάθος. Ένα μεγάλο λάθος. Δεν έχω ιδέα γιατί τα κάνω όλα αυτά. Τι νιώθω. Κανείς, ποτέ δε θα μάθει.
Πήρα τα κλειδιά μου και χωρίς καν να το καταλάβω βρέθηκα έξω από την πόρτα του να χτυπάω το κουδούνι. Και ένα τεράστιο γιατί γέμισε το μυαλό μου. Άνοιξε και χωρίς πολλά πολλά μπήκα και έκατσα αναπαυτικά.
"Λοιπόν; Τι ήθελες;" είπα και ας ήξερα την απάντηση.
Αυτό που ήθελα και εγώ, γι'αυτό ήμουν εκεί εξάλλου. Για λίγη δόση Κωστή ακόμα. Έκατσε δίπλα μου και έβαλε το χέρι του στο πρόσωπο μου. Άρχισε να μειώνει την απόσταση όμως τελευταία στιγμή γύρισα το κεφάλι μου και τα χείλη του προσγειώθηκαν στο μάγουλο μου.
"Μην το κάνεις αυτό. Δεν πρέπει. Είμαι με τον Τεό τώρα και ό,τι έγινε τις προάλλες ήταν μια βλακεία της στιγμής".
"Εσύ το ξεκίνησες όμως".
"Ναι, το ξέρω και ζητώ συγγνώμη. Δεν έπρεπε καν να έρθω εδώ" σηκώθηκα. "Ας ξεχάσουμε ό,τι έγινε. Ήταν μια παρόρμηση" λίγο πριν ανοίξω την πόρτα άκουσα τη φωνή του.
"Το ξέρω ότι το θες Ίφη" κατάπια.
"Δεν έχει σημασία τι θέλω. Αλλά τι πρέπει. Και αυτό δεν πρέπει να ξανασυμβεί. Λυπάμαι" κατέβασα το κεφάλι μου.
Τον ένιωσα πίσω μου. Τα χείλη του στο λαιμό μου. Και ύστερα το πέος του στον κόλπο μου. Δεν έχω ιδέα πως καταλήξαμε εκεί, να κάνουμε σεξ. Αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ. Μου ήταν τόσο δύσκολο να τον σταματήσω, πέρα απ'τις δυνάμεις μου. Τέλος, ξάπλωσα στο στήθος του.
"Δεν-" προσπάθησα να πω αλλά με διέκοψε.
"Σταμάτα επιτέλους να κάνεις ό,τι πρέπει και κάνε κάτι που πραγματικά θες" μου είπε απόλυτα.
Δεν άντεχα άλλο αυτή την κοροϊδία. Τον ήθελα και το παραδέχομαι. Σηκώθηκα από πάνω του και ντύθηκα στα γρήγορα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angelic Touch
RomantizmΜπορώ μόνο να σε φανταστώ μπροστά στα σκοτεινά μου μάτια να λάμπεις σαν κεραυνός. Όπως ένα νεφέλωμα που πρόκειται να σχηματιστεί. Έχω τη μύτη μου κοντά στα σεντόνια γιατί με κάποιο τρόπο αυτό το κενό πήρε τη θέση σου. Είσαι πολύ μακριά, αλλά υπολ...