CAPITOLUL 17

872 85 66
                                    

IULIA POV ...

Am tresarit putin de frica . Sansele erau destul de mari ca acea persoana sa fie Magda ,insa din fericire ,nu era ea, ci Mihaela , fata care m-a sunat si vrea sa o tradeze pe Magda.

Eu : Mihaela ! Ce m-ai speriat !

Mihaela : Scuzeee . Dar totusi, ce faci cu telefonul Ioanei ? Parca nu o suportai pe Mag ... *insa o intrerup eu*

Eu : Iti aduci aminte ca ti-am spus ceva de ceva plan ?

Mihaela : Da.

Eu : Ei bine,am pus planul deja in aplicare. Le voi lua pe toate la rand ca sa aflu cine are poza, si voi scapa de ele.

MIHAELA POV ...

Am decis ca azi sa nu ma duc la focul de tabara . Ma voi plictisi ,asa ca am decis sa stau putin pe Instagram . Dupa ceva vreme in care doar am stat in pat , am decis sa ma duc pe afara , si o observ pe Ioana, care mergea catre baia comuna . Era impreuna cu o fata , care era Iulia ?

Am intrat in baie , si o observam pe Iulia cum stergea ceva poze din telefonul Ioanei .Am intrebat-o ce face cu el , si dupa am aflat de planul ei .Foarte bine gandit, Iulia . Am decis ca o voi ajuta si eu .

Eu : Deci,Iulia. Daca ai nevoie de ceva , sa stii ca te voi ajuta . Putem fi prietene foooarte bune .

Iulia : De acord ! *si ne luam in brate*

In acel moment , iesise si Ioana din baie .

Ioana : Miha ,ce faci ? Unde ai fost ?

Eu : Am decis sa nu ies la foc azi, dar dupa m-am razgandit si te-am vazut pe tine ca mergeai catre baie.

Ioana : Si de ce te luai in brate cu Iulia ?

Iulia : Pai ... uhm... Eu cu Mihaela ne cunoastem de ceva vreme . Eram in trecut intr-un grup pe Facebook, si ne-am imprietenit atunci, si acum e prima data cand ne vedem *zambind larg si evident, fals.*

Ioana : Ce ma bucur pentru voi ! Ai sunat , Iulia ? Cum se simte bunica ta ?

Iulia : Am sunat. Multumesc mult , Ioana . Am sters istoricul apelului, daca nu te deranjeaza. Bunica e bine , slava Domnului . Doar i-a crescut putin tensiunea , si a trebuit sa isi faca ceva analize. Acum e acasa. E mai bine.

Ioana : Ce ma bucur pentru tine *si se iau in brate*

Ne-am intors la focul de tabara . Fetele stateau si admirau pe acel baiat care statea si canta la chitara . Magda e innebunita dupa baietii draguti ,care canta la chitara . Si o cunosc doar de o saptamana.

Magda : Mihaela, pe unde ai umblat toata seara ?

Eu : Mai stiu si eu *si zambesc*

Magda : Bine ca nu ai venit . Tu vezi ce frumos e baiatul ala care canta la chitara ? *aratandu-mi un baiat care zambea larg , si canta o piesa de dragoste*

Eu : E dragut , ce sa zic ...

Magda : Luati-va ochii de pe el, fetelor. E al meu !

IULIA POV ...

Dupa ce ne-am intors de la baie , am observat cum un baiat dragut statea si canta o piesa acustica , la chiatara . Statea si se uita insistent catre busteanul nostru . Magda credea ca se uita catre ea, insa nu prea cred eu chestia asta .

I-am facut semn cum ca la mine se uita , iar el m-a aprobat . Deci, stai .Un baiat dragut , carismatic , si talentat ma place ? Dupa ce si-a terminat piesa , toti ne-am luat lucrurile, si am plecat catre camere, insa vad cum acel baiat se indreapta catre mine .

X : Stai. Nu pleca ! Asteapta putin *strigand din departare*

Normal ca l-am asteptat . Adica, nu in fiecare zi se gaseste un baiat dragut sa cante la chitara si sa mai si te placa.

X : Buna , Iulia . Nu ?

Cand m-am intors , am observat acel baiat. Era cam de aceeasi inaltime cu Cristi , avea niste ochi albastri ,si parul sau lung de un blond cenusiu ii acoperea fata .

Eu : Iulia , da. Tu cine esti , straine ? *facand o gluma inofensiva si razand*

X : Andrei, dar probabil ca ma stii.

Eu : Nu te stiu .

X : Pai sunt vlogger. GamiOS daca nu ai auzit . Poti sa imi spui Gami daca chiar vrei *si imi arunca un zambet*

Are niste dinti atat de stralucitori . Simteam cum deja ma cuprindeau emotiile , si nu stiam cum sa mi le controlez . Norocul meu a fost ca el era destul de vorbaret .

Gami : Nu vrei sa ne plimbam putin pe aici ? Focul s-a temrinat mai rapid ca de obicei. E doar ora 9 .

Eu : Daca insisti atat de mult ... vin *si zambesc si eu *

Normal ca mergeam cu el . Ce intrebare . Nu puteai sa il refuzi ,nici sa vrei .

Dupa ce mai ne-am plimbat prin tabara , si mi-a vorbit mai mult depre vlogul lui , am decis sa ii pun si eu niste intrebari .

Eu : De cat timp canti la chitara ?

Gami : De ceva vreme ... Insa nu stie mai nimeni chestia asta . Nici nu vreau sa se afle .

Eu : De ce ? Esti foarte talentat . Nu iti pierde talentul . Nu ai vorbit niciodata in vlog despre chestia asta ?

Gami : Nu . Am consierat ca nu e nevoie . Si chiar nu e nevoie .

Eu: Daca tu zici ... Spune-mi , daca ar fi sa imi dedici o piesa,oricare, care ar fi aia ?

Gami : Nu stiu ... sunt prea multe . Nu pot sa aleg una .

Eu : Un trandafir creste la firida mea ?*si incep sa rad*

Gami : Eu sunt singurul care nici acum nu stie ce e aia firida ?

                                    * * *

Dupa ce mai ne-am plimbat , am decis sa mergem si noi in camere. Cand am intrat , am observat cum telefonul meu stralucea. Cu siguranta am primit un mesaj . Probabil e de la anonim , care cu siguranta e Gami .Nici nu mai ma indoiesc de chestia asta.

- - - - -

0752997410 : Cu cine erai pe afara , sunshine ? (22:03)

Eu : Cu cine sa fiu ? Cred ca stii prea bine ... (22:04)

0752997410 : Chiar nu stiu ... Spune-mi tu , sunshine (22:04)

Eu : Gami ,serios. Nu te mai prefa acum . M-am prins ca tu esti anonimul (22:04)

0752997410 : Ce Gami ? Nu imi spune ca ai fost cu el pe afara ... (22:06)

Eu : Ba da. Cu tine am fost . (22:06)

0752997410 : Nu pot sa cred ... Gami a pus ochii pe tine ... Am eu grija de el, fii linistita , sunshine . Nimeni nu se poate uita la tine ,atata timp cat eu sunt deja cu ochii pe tine . O sa vada si el , si o sa vezi si tu ce se va mai intampla cu ceilalti care pun ochii pe tine (22:08)

❤️VA URMA ...

💟1231 CUVINTE

✝️CAPITOL EDITAT - 7 APRILIE 2018

!!!!!!!!!!Next La 40 DE VOTURI !!!!!!!!!!!!

-Probabil asta este ultima crestere de voturi ,pe care o mai aduc, momentan . Vreau sa vad in cat timp reusim sa le strangem si pe aceste 40 de voturi :)

-Va urez tuturor un Pate Fericit ! Lumina sarbatorilor sa va aduca in casa doar fericire , bucurie si sanatate , si sa puteti sa imi cititi cartile in continuare . Va iubesc mult , extraterestrii mei ! HRISTOS A INVIAT !

-Dupa ce am scris acest mesaj de sarbatori ,m-am gandit sa facem ceva interesant . Sa ne creem propria noastra comunitate . Eu sunt extraterestra voastra suprema, si voi sunteti extraterestrii mei . Ce ziceti ?

- Si mai m-am gandit , ca pentru aceasta comunitate , sa ne facem un grup pe Whatsapp . Cine doreste sa faca grupul, sa imi scrie mesaj in privat :)

Pacatele Iuliei | Vlad & Cristi Munteanu | FANFICTIONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum