Pustite pesmu i uživajte
Imala sam problema sa simpatijama i momcima u prošlosti, ali uvek sam gledala vedrije stranu. Nekada i kada bih bila depresivna samo zbog toga, prijateljice bi me tešile. Uspela sam da preživim prvu pravu simpatiju, a i dan danas ga pamtim.
Morate da znate da je sasvim u redu ako imate simpatiju kojoj se ne sviđate. To je sve deo života. To ne znači da ste ružni ili da ste manje vredni. Možda to znači da treba da imate neke realnije standarde, ali ono što je sigurno je to da je on na gubitku ako mu se ne sviđate.
Prva prava simpatiju ćete najverovatnije doživeti kada budete malo zreliji. Ukoliko se zaljubljujete još od malena, tipa od osme godine ili pre, znajte da tada niste bili zaljubljeni u nekoga, taj neko vam se samo sviđao.
Koja je razlika između sviđati se i biti zaljubljen?
1. Kada vam se neko sviđa, to je bezopasno. Obično kraje kratko, ali kada traje duže to znači da prerasta u zaljubljivanje. Dok ste bili mali niste razumeli emocije, a nećete ih bolje razumeti ni kao stariji, ali tada jedino što ste znali jeste da vam se neko sviđa. Ne biste razmišljali previše o tome. Još niste bili zreli. To je prilično bezopasno ukoliko ste malo dete, tipa negde do petog, šestog razreda. Kod nekih je do šestog, kod nekih do sedmog.2. Zaljubljivanje kao emociju ozbiljno možete da osetite najranije oko 12-13 godina. To je posle tog šestog, ili sedmog razreda. Otprilike nećete imati pravo iskustvo zaljubljivanja do tada. Kada se zaljubite tada, to će biti pravo zaljubljivanje i trajaće dosta duže nego što vi planirate, pa ćete primetiti koliko se to razlikuje od vaših prošlih iskustava i simpatija.
Ako osoba vama ne uzvraća i ako vam se samo sviđa, to vam neće toliko smetati, ali kada to sviđa je preraste u zaljubljivanje biće vam veoma teško i tome ćete davati dosta vremena.
Zaljubljivanje može prerasti u pravu ljubav ako se previše zanesete, ali to je jedino moguće ako je uzvraćeno.
Kada ste zaljubljeni mislite o toj osobi stalno. Kada uđe u prostoriju nećete moći da ne primetite, koliko god vi to ne želeli i izbegavali biće neuspešno.
Najgore je kada se zaljubite prvi put u lošu osobu, koja menja momke/devojke kao čarape, ili ti vam u nekog popularnog.Jedino način da se ovo prebrodi je da kažete nekome u koga imate 100% poverenja. To može biti prijatelj ili prijateljica. Vi birajte. Ono što ne bi trebalo da uradite jeste da kažete velikom broju ljudi. Ne hvalite se svojom simpatijom, to je nešto privatno. Recite to nekome pouzdanom u poverenju. Vaša prijateljica/prijatelj će vam pomoći da se spojite i verovatno će vas stalno zadirkivati. Zavisi si sve od vas ili vaših prijatelja, jer će vaše zaljubljivanje i odnos sa simpatijom ići dalje u zavisnosti od toga šta je od ove dve stavke tačna za vas dvoje.
1) nije uzajamno
2) jeste uzajamno
Nema veze da li ćete mu reći lično ili da li će neki prijatelj za vas saznati da li je zaljubljen u vas, bitno je da saznate.
1) Ako ste saznali da je vaša simpatija zaljubljena u nekoga drugog, onda je najbolje da sačekate neko vreme i da se odviknete od njega. Naravno, možete probati da zainteresujete simpatiju ako vam se čini bar imalo moguća, razvijte razgovore, borite se. Opet, ako to ne ide stvarno je vreme da prestanete se tim zaljubljivanjem.
Dosta ste bili zaljubljeni. Trebaće vremena da prebolite tu osobu, jer to ne može na silu, ali na kraju ćete svakako naći nekog drugog.
2) Ako su njegova osećanja uzajamna, onda će ga prijatelji naterati da kaže ili će vas vaši prijatelji naterati da priznate. Ako ste dovoljno zreli to će se razvesti u vezu, ali ako niste bolje se ne upuštajte
I zapamtite, nemojte da pristajete u 5. razredu (npr.) na vezu samo jer vam se neko sviđa. Bolje se okanite te osobe. Ako ne bi da vas čeka nije vredna...[ A / N ] :U sledećem postu ću najverovatnije pisati o toksičnim ljudima i u suštini kako ih se otarasiti. Pišite iskustva i mišljenja u komentar.
Sve informacije o meni imate u mojoj biografiji❤️
YOU ARE READING
Pad
RandomŽivot je pun padova, ali ne možemo učiti iz njih ako ne ustanemo. Ovo će biti korisna knjiga za svakoga ko proživljava svoj tinejdžerski period i koji ne ume da gleda na lepu stranu života. Očekujte mnogo dubokih citata, teških iskustava i korisni...