Poglavlje 51.

830 56 0
                                    

Osjetim kako mi se glava lagano podiže i spušta. Otvaram oči. Ležala sam na Jiminovim prsima. Umjereno je disao.
- Budna si?-
- Mhm.- protrljala sam oči. Zjevnula sam. Ponovo sam oči zatvorila.
- Hej, ne Lisa, ne možeš opet spavati. Čekao sam pola noći da se probudiš.- rekao je tužno. Osjećala sam se skroz slabo. Glava me je bolila.
- Jimin...- rekla sam jedva.
- Jesi dobro?- odmaknuo se od mene. Stavio je svoju hladnu ruku na moje čelo.
- Hladna si.-
- To...-
-...nije dobro, znam.- rekao je.
Postaje teško za disati. Nešto kao da mi pritišće pluća. Jimin je zvao doktora. Stavili su mi neku stvarčicu za disanje na usta. Postalo mi je bolje.
- Jimin, otvori ventilacioni otvor.- rekla sam.
- Zašto?-
- Samo me poslušaj.- provjerio je da neko neće ući u sobu. Popeo se na stolicu i otvorio ventilaciju. Izvadio je meni poznatu biljku iz njega.
- Baci to, odmah.- rekla sam.
Bacio je kroz prozor.
- Šta je to?- upitao je.
- Jedić. Poznatiji kao Vučja trava. Veoma smrtonosno za vukodlake.- rekla sam. Njegovo lice je postalo ozbiljnije.
- Ovo mi smrdi...-
-...na izgorjeli odrezak.- prekinula sam ga. Nasmijao se.
- Gril, Lisa.- rekao je.
- Znam kako se zove. Ne podnosim je.- u sobu je ušao Karlajl.
Stavio mi je ruku na čelo. Jimin mu je rekao za jedić.
- Daću ti nešto što će ti pomoći.- izvukao je iglu iz džepa.
- Molim te, nemoj.- rekla sam. Jimin je sjeo do mene.
- Lisa, to je samo igla.- Jimin me je pomazio po kosi. Odmahnula sam glavom. Krenula sam ustati ali Jimin me je zagrlio.
- Ne boj se.- i dalje sam se opirala. Jimin je svoje usne naslonio na moj vrat. Opustila sam se. Držao ih je tako dok nisam zabacila glavu prema nazad. Ostavio je poljubac na mojoj koži. Kada sam osjetila iglu na koži trgnula sam se. Digla sam glavu.
- Nemoj.- rekao mi je. Krenula sam okrenuti glavu ali me je zaustavio tako što je svoje usne naslonio na moje. Osjetila sam bol kako struji mojim venama. Izvadio je iglu. Jimin je stavio svoju ruku na moj obraz.
- Prošlo je.- šapnuo je. Počela sam se znojiti.

Jiminova perspektiva
- Lisa.- posmatrao sam kako joj glava ide prema nazad. Oči su joj se izvrnule a potom zatvorile. Počeo sam paničiti.
- Lisa?- drmao sam je. Karlajl je naslonio svoju ruku na moje rame.
- U redu je. To je reakcija na lijek. Biće ona dobro.- rekao je i izašao. Srce mi je lupalo. Ako sam ga uopšte imao.
Legao sam kraj nje. Izgledala je tako bespomoćno. Užasno se znojila. Skinuo sam majicu i brisao joj znoj sa čela. Zagrlio sam je.
Bio sam bijesan na Gril. Ko zna kroz šta sve sada Lisa prolazi kako bi se oporavila.
Šta Gril uopšte hoće od mene?

Sumrak: Novi početak Where stories live. Discover now