Emily yolda giderken annesinin Amy ile niye karşılaşmak istemediğini düşündü. Otele vardığında saat epeyce geç olmuştu. Emily yatağa uzandı ve Amy’i düşünmeye başladı, düşündükçe beyni bulanıyor kalbi daha da hızlı atmaya başlıyordu. Bu düşünceler arasında uykuya dalmıştı. Rüyasında anlam veremediği şeyler görmüştü. Sabah olmuştu Emily eve gitmeye karar vermişti. Eve yürümeye başladığında izlendiğine dair bir his oluşmuştu Emily’de adımlarını sıklaştırdı kalbi deli gibi çarpıyordu. En sonunda evin kapısından içeriye girmişti. Ev karanlıktı, birkaç adım attı. El yardımıyla ışık düğmelerini buldu, yaktı. Evin içine bakmaya başladı.
“Amyyyy” dedi Emily.
Herhangi bir şey olmadı. Tekrar bağırdı.
“Amyyy”.
Belki de Amy gitmişti. Emily;
“Ohh ne güzel tüm bu travmaları bana yaşatsın sonrada gitsin” dedi kendi kendine.
O anda salon yine buz gibi oldu. Amy gitmemişti ,ordaydı bunu hissedebiliyordu.
Emily yavaşça arkasını döndü. Amy oradaydı. Emily çok korkuyordu ama belli etmemeye çalışıyordu.
Amy homurdandı. Ama bu homurdanma ilk duyduğunda ki gibi korkutucu değildi daha yumuşaktı. Emily ;
“Merhaba Amy” dedi.
“Merhaba” dedi. Amy ürkek ve narin bir sesle
İlk defa konuşmuştu. Emily afallamıştı nede olsa her gün bir hayaletle konuşmuyordu. Diyebildiği tek şey
“Nasılsın” olmuştu Emily’nin.
“Sence ??” dedi Amy. Emily utanmıştı dünyanın en saçma sorusunu sormuştu bir hayalete.
“ Ben…ben senin anneni gördüm” dedi Emily. Birden ağzından kaçırmıştı lafı.
“Nasıl yani?” demişti Amy.
“Dün otelden çıktıktan sonra karşılaştık” dedi Emily.
Amy’nin gözlerinden ateş çıkmaya başlamıştı. Emily korkmaya başlamıştı tam kaçmak istediği anda Amy onu yakalamıştı. Emily niye Amy’nin bu kadar çok sinirlendiğini anlayamamıştı. Yoksa Amy'nin hayat hikayesinde kaçırdığı bölümler mi vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAVAN ARASI
HorrorKızmış bir hayalet, üniversite öğrencisi bir genç kız. Bu hikayede sadece bir kişi mutlu ayrılacak. Peki ya siz kızmış bir hayaletle karşı karşıya gelseniz ne yapardınız ?