Yine lanet bir okul günüydü. Ve evet yine alarm sesi..
Kalkıp rutin işlerini halledip üzerini giyindi, bu sefer saçını maşa yardımıyla Kıvırcık yapıp hafif pembe Ruj sürmüştü. Kahvaltısını da edip evden çıkmıştı. Bugün kendine biraz daha özen göstererek gidiyordu okula.
Çünkü dün burakla biraz da olsa yakınlaşmışlardı.
Bugün gözüne daha güzel görünmek istiyordu.
Hızlıca okula doğru yürümeye başladı.
Okula vardığında sınıfa doğru ilerledi.
Ders zili çalmıştı, Matematik.. hiç sevmem
Sıkıcı bir dersin ardından nihayet tenefüs olmuştu.
Koridora çıkıp biraz dolandı.
Burak ortalıklarda gözükmüyordu. Beste Sınıfının hemen yanlarında dolanip içeri bakma çabası içersindeydi.
Dışardan bakılınca komik bile gözüküyordu bu çabası.
Biraz da geri geri gidip bakmaya çalışırken arkasında hissettiği insan bedeniyle hızla döndü.
Burak sırıtarak ona bakıyordu.
Heycandan kalbi yerinden cikabilirdi. Adeta yerde ararken gökte buldu. He yani onu aramak için sınıfı dikizlerken arkasında bulmuştu.
"Ne arıyorsun böyle bizim sınıfın önlerinde? "
"Şeyy"
"Ney?"
"Şey işte, çağlanın sevgilisiyle arası bozulmuşta ona bakiyordum konuşmak için."
"He yani onların aşk doktoru gibi bişeysin."
"Sanırım öyle oldum artık."
"O zaman kolay gelsin doktor hanım bende önümden cekilirseniz sinifima giricem."
Yeni fark ettiğim şey üzerine kenara çekildim ve geçmesi için yol verdim.
Yanımdan geçerken hafif tebessüm ediyordu önüne bakarak.
Sanki artık yumuşamıştı, dünden sonra.
Yinede hemen ümitlenmemeliydim o buraktı ve ne yapıcağı belli olmazdı.
O tebessümününde sebebi zaten benim sınıfın önünde yaptığım değişik dikizleme yöntemlerimden dolayıydı. Anlamamak için deli olmak gerekir.
Yüzüm kızarmış bi şekilde Kantine inip su aldım. Sonuçta çocuğa yakalanmıştım. Bu çok utanç bi durumdu onun için.
Zil sesiyle birlikte merdivenlere yöneldi. Ders fizik.
Sınıfa ulaştığımda hocanın girmek üzere olduğunu gördüm.
Hemen ondan önce girerek mahçup bakışlarımı da ilettim.
Ders başlamış öyle böyle geçiyordu, derken bi ara uyuyakalmışım. Uyandığımda daha doğrusu uyandırıldığımda okulun son dersinin de sonu gelmiş ve zil çalmak üzereydi.
Gerçekten bu kadar uyuyabiliceğimi düşünmemiştim.
Uyku sersemliğiyle kalkıp okulun çıkış kapısına doğru yöneldim, cidden insan yeni uyaninca üzerinde ki mahmurluk çok sinir bozucu bişeydi.
×××
Eve geldiğimde annem en sevdiğim yemekleri yapmıştı. Kokusu burnumu ferahlattı valla
Yemek yemeyi çok seviyordum, cok da yerdim ama kilo almazdim.
Yani yiyipte kilo alamayanlardanım.
Yemeği yedikten sonra bi güzel uyku çekmeye karar verdim. Okulda uyusam bile uyku peşimi birakmamisti zaten.
×××
Ödev bile yapmadan yatağına yattı ve uykuya daldı.
Ilk defa hiç bişey düşünmeden, hiç bişey yapmadan, bi zorunlulugu olmadan öyle huzurluca uyuyordu.. uzun zamandan sonra..