Rozdział 3

3.4K 212 35
                                    

Akashi, Kuroko i Asaki od ponad dwudziestu minut zwiedzali szkołę Rakuzan

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Akashi, Kuroko i Asaki od ponad dwudziestu minut zwiedzali szkołę Rakuzan. Oczywiście to przewodniczący prowadził, niestety atmosfera panująca między tą trójką była dość napięta. Pomimo to Seijuro nie mógł się powstrzymać od zerkania na białowłosą. Czuł potworną irytację i zniecierpliwienie, nie mogąc pokazać dziewczynie gdzie jej miejsce. Mówiła do niego po imieniu, lekceważyła go, nie działała na nią jego siła i na domiar złego śmiało patrzyła mu w oczy. Jakby była mu równa. Jakby była godna być taka jak on.

- Każdy uczeń musi należeć do co najmniej jednego kółka zainteresowań

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Każdy uczeń musi należeć do co najmniej jednego kółka zainteresowań. Wybierzcie teraz, a ja przekażę to dyrektorowi. - Podał im kartki i długopisy.

Na kartce była lista kółek. Dziewczynie wpadło w oko wiele ciekawych opcji. Nerwowo zagryzła wargę patrząc na zajęcia artystyczne, koszykówkę, siatkówkę, tenis, muzykę i wiele innych ciekawych rzeczy. Kuroko od razu wybrał koszykówkę. Akashi zauważył zachowanie dziewczyny.

- Nie masz niczego w czym jesteś dobra? Dlatego nie możesz się zdecydować? - Prychnął z kpiną. Nie było w tym jednak nawet ziarna prawdy. Asaki najchętniej wybrała by kilka, lecz napięty grafik nie pomagał w braniu na siebie tylu zobowiązań.

- Mylisz się, Akashi-san. - Odpowiedział za nią Tetsu. - Aki jest dobra we wszystkim, jednak nie ma wystarczająco dużo czasu na realizację swoich pasji.

- Myślę, że wybiorę muzykę, tenis, zajęcia artystyczne i koszykówkę. - Rzekła nie zwracając uwagi na wymianę zdań między chłopakami. Ton jej głosu był poważny i chłodny.

Seijuro wszedł z nimi do klasy natychmiast zwracając na siebie uwagę. Kilka dziewczyn pisnęło w codziennym uwielbieniu. Za to paru chłopców wydało zdyszony jęk oniemienia na widok dziewczyny idącej za nim. Była piękna. Zbyt piękna by można było ją nazwać uczennicą. Miała niesamowitą japońską urodę.

- Od dziś mamy w klasie dwóch nowych uczniów. - Oznajmił nauczyciel, Korako Shibuya. - Możecie przedstawić się w klasie.

- Możesz zaczynać Tetsu.

- Nazywam się Kuroko Tetsuya. Wcześniej chodziłem do liceum Seirin w Tokio, przedtem do gimnazjum Teiko. Moją pasją jest koszykówka. Liczę na owocną współpracę. - Zakończył a po klasie rozeszły się szepty.

Absolutnie Idealna [Akashi x OC]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz