#one

267 9 1
                                    


Опівночі поверхня озера Тиффан була схожа на застиглий палений цукор.
Вдалині вимальовувалися темні силуети дерев, немов велетенські палички кориці.Навіть місяць нагадує мені ідеальну, рівноропорційну голівку сиру Камамбер.

От лайно! Я знову загубилася. Просто неймовірно загубилася. А також, я неймовірно зголодніла.

Хоча, це й не новина. Я голодна десь приблизно триста шістдесят чотири дні на рік. Єдиний день, коли я не хочу їсти - день народження Гітлера. Oy, ще
наступний день після Пасхи. На щастя, ці два дні не співпадають, адже тоді його були б змушені назвати: Як-Добре-Що-Він-Bрізав- Дуба-Ще-В-Сорокових. I щось я сумніваюся, що це свято призвело би такий самий фурор у всіх тих, капіталістичних країнах світу, як, наприклад, День подяки.

Але повернімося до моєї проблеми. Може не зовсім важливої для нового призиденту Бразилії, але для мене навіть дуже. Я загубилася. І можливо назавжди. На років десять. Так, це майже вічність.

Ось, наприклад, метелики живуть лише добу. Хоча я і не метелик. Дякувати Богу, чи кому я там повинна дякувати, що я не метелик. Напевно, це дуже круто бути такою яскравою та гарною, адже скоріш за все я так і не пізнаю цього щастя, але все ж таки, мене не захочуть спіймати маленькі чудовиська гуманоїдної раси. Настав час сказати "Спасибі" біології, чи не так? Чи все ж таки Богу?

Не знаю. В цьому світі, обов'язково все треба піддавати сумніву. Хоча б тому, що в світі існують качки. Головне правило №1, якщо хочеш вижити в цьому світі - не довіряй качкам. Ні в якому разі. Навіть якщо вони мило машуть тобі своїм хвостиком - це їх неймовірний план по захопленню світу і скоріш за все ти їх нова ціль.

Правило №2: навіть, якщо мама дуже попросить тебе після довгого нічного переїзду у інший штат піти за твоїм улюбленим апельсиновим соком та хлібом на завтрашні тости - не погоджуйся. НІ-ЗА-ЩО. У іншому випадку ти можешь загубитися і думати про те, що Мауглі не так погано і жилося, бо йому допомагала неймовірно сексуальна пантера та ведмідь. А ти, як найдурніша істота в світі, блукаєш, намагаючись знайти свій новий будинок, який знаходиться саме біля озера.

Так, зараз найкращий час подумати про те, що тут найліпше місце для маньяків. Якщо б я була маньяком, я гадаю, мені б тут сподобалося. Хоча тут доволі прохолодно. Тепер я не впевнена. І це добре. Бо як я вже казала - все треба піддавати сумніву. Навіть те, що скоріше за все я вже дійшла до мого нового будинку і бачу там свою мати, яка має дуже стурбований вигляд. Незважаючи на її запитання про мій довгий та неймовірний похід від будинку до магазину, я залишила продукти на кухні, і рівно о 23:00 лягла в свою постіль, по дорозі бажаючи містеру Хокінзу , моїй домашній ігуані, гарних снів.

Бо це найважливіше в наш час - добре висипатися та відпочивати, а як відомо, це неможливо, якщо тобі сняться нічні жахи. Особливо про те, що можливо я можу вбити свою репутацію в новій школі через завтрашню вечірку, або про те, що Джонні Депп може не дочекатися мого повноліття.

Так, це навіть гірше.

Love YourselfМесто, где живут истории. Откройте их для себя