Prolog

160 12 4
                                    

Hej nazywam się Amanda Rose Kneil i mam 17 lat. Mój ojciec to Lucas Kneil szanowany biznesmen, którego nienawidzę całym sercem. Moja mama nazywała się Amanda Mikey-Kneil to po niej odziedziczyłam imię ale nie używam go. Pewnie zastanawiacie się dlaczego?  A już tłumaczę.  29 maja kiedy mi zachciało się  przychodzić na świat rodzice się pokłócili. Ojciec poszedł się najebać.  Po dwóch godzinach udało jej się dodzwonić do ojca i poinformować go że rodzi, a on ledwo przyjechał. Mama upierała się żeby pojechać taksówką jednak ten zjeb jak zawsze musiał postawić na swoim. Kiedy jechali zderzyli się z ciężarówką. Ojciec wyszedł z tego wypadku prawie bez szwanku. Gdy karetka była na miejscu mama kazała najpierw uratować mnie. Sama zmarła. Więc pewnie już wiecie skąd nienawiść do dupka zwanego moim ojcem. Teraz codziennie jest inna kobieta w jego łóżku a bardziej w ich łóżku. Pewnie zastanawiacie się skąd to wszytsko wiem. Dowiedziałam się od babci i kilka faktów wyciągnęłam od ojca a także od gazet.
A wracając do mnie jestem ciemną blondynką o szarych oczach z figurą modelki o wzroście 169cm. Podobno kiedyś moje oczy były niebieski jak ocean ale nikt nie wiem czemu stały się szare. Mam jedna przyjaciółkę Katty. Jest ona czarnowłosą dziewczyna z burza loków o brązowych oczach. Ma 173 cm wzrostu i figurę klepsydry.
Moją pasją jest projektowanie oraz taniec. Lubię też rysować i spacerować nocą. Więcej dowiecie się o mnie w dalszych częściach mego życia.

Mam nadzieję że prolog się podoba zaraz dodam zdjecia głównych bohaterów. Gwiazdkujcie i komentujcie.

Kicia178

Nowa Ja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz