Pov Rye
Hoe kan het toch zo zijn dat ik bij Kealy terecht kwam?
Ik deed al sinds gisteren mijn best om haar te ontlopen, maar toen lag ze in het ziekenhuis.
Nu ze daar uit is zal het moeilijker worden.Ik loop met een snelle pas door de lange gangen van het studentenhuis.
Eigenlijk zou ik naar school moeten vandaag, maar ik en de jongens hadden met Theresa afgesproken om te gaan bowlen.
Ik zou Theresa ophalen, maar aangezien ze er niet was en Kealy wel, zal ze zelf naar het bowlen moeten gaan.Ik loop naar de auto die op de parkeer plaats voor het studentenhuis staat.
De jongen zitten er nog steeds in, ze hebben gewacht omdat Theresa er al lang zou moeten zijn."Dat duurde lang genoeg!" Zegt Brooklyn.
'Ze was er niet dus ik heb gewacht.' Zeg ik nors.
"Waar js ze dan?" Vraagt Brooklyn.
'Ze kwam maar niet opdagen.' Snauw ik naar hem.
"Als je toch al aan het wachten was kon je net zo goed langer wachten!" Merkt Andy sarcastisch op.
'Hou gewoon je bek!' Snauw ik naar Andy en Brooklyn.Ze houden hun mond terwijl ik de parkeer plaats af rij richting de bowlingbaan.
Pov Kealy
Weet je wat ik me altijd afvraag?Hoe jongens het voor elkaar krijgen om een gebroken hart te breken.
Mijn hard is gebroken, gisteren, door Rye.
Ik dacht dat hij het zelfde voelde bij onze kus, maar schijn bedriegt.
Ik wist niet dat ik van hem hield voordat hij mijn hart brak, maar hoe kan je een hart breken die niet verliefd is?Ik hoor het geluid van een sleutel in een sleutelgat en ik wacht totdat er iemand binnen komt.
Ik hoop niet dat het Rye is.
Dat doe je wel!
Herindert een stom stemmetje in mijn hoofd me, maar ik negeer het.Gelukkig komt Theresa de kamer binnen stappen met haar hakken in haar handen.
"Hey! Je bent weer beter!" Roept ze enthousiast terwijl ze haar hakken naast haar bed gooit.'Ja!' Antwoord ik met een geforceerde glimlach.
Ik kan op dit moment geen echte produceren, omdat ik vervelend genoeg, gebroken ben."Ga je straks mee bowlen? Om te vieren dat je beter bent!" Vraagt ze met een glimlach.
'Ik weet het niet...' Antwoord ik met een twijfel in mijn stem.
"Ah...Kom op!!!!" Zegt Theresa opdringerig.Aan haar gezicht te zien gaat ze het niet snel opgeven, dus geef ik maar toe.
'Oké...' Zeg ik nogsteeds twijfelend.
"Jee!!!" Zegt ze en ze klapt in haar handen als een over enthousiast kind."Rye komt mij als het goed is elk moment ophalen!" Zegt ze met een glimlach.
Ik probeer de pijn in mijn borstkas te negeren door zijn naam.
Ik forceer opnieuw een glimlach.'Hij was hier net.' Zeg ik uiteindelijk tegen Theresa.
'Hij is net weg gegaan.' Vertel ik.
"Kon die eikel niet effe een miniuutje wachten?" Vraagt ze feronwaardigd."Ik bel Lucas wel of hij ons op kan halen, hij komt toch mee met bowlen!" Zegt ze.
'Lucas?' Vraag ik.
"Het is mijn vriendje." Zegt ze ter verduidelijking.
Ik knik.Theresa belt en niet veel later word er op de deur geklopt.
In de tussen tijd heb ik mijn zwarte eyeliner en paarse lippenstift aan gebracht.
Ook heb ik wat foundation opgedaan om mijn blauwe plek en wallen te verbergen.
Mijn oude kleding is vervangen door een zwarte skinny jeans, een wit blousje die ik boven mijn navel vast knoop en zwarte Tom's."Klaar lady's?" Vraagt Lucas aan ons.
Ik knik en Theresa doet het zelfde.
Ik loop achter Theresa en Lucas aan.
Lucas heeft zijn arm om Theresa's schouders geslagen en Theresa's arm ligt om Lucas' middel.
Met een jaloerse blik kijk ik naar het stel en ik betrap mezelf erop dat ik ook zo met Rye zou willen lopen.Hoe kan het toch dat kk na 1 kus gevoelens voor hem kreeg, wat is er mis met me?
Hij zal me alleen maar gebruiken, net als Brooklyn probeerde.
Ik moet hem uit mijn hoofd krijgen!
JE LEEST
He Is Evil To Me, Voltooid✔
Novela Juvenil"Ik...Ik....Ik hou van je..." stamelt hij. Dat antwoord had ik niet verwacht. Ik kijk hem met ongelovige ogen aan. Hij, Rye Beaumont houd van iemand? Van Mij? Dat is onmogelijk. Hij houd van niemand, zelfs niet van zijn ouders, maar waarom dan wel v...