HASTALIK BAŞA BELA :d

665 22 3
                                    

Buse'ye;

-Aşkım ?

-Efendim ?

-Hadi içeriye girelim üşüdüm .

-Yusuf valla sen bu rüzgarda kısakolluyla dışarı çıkmışsın 2 güne kalmaz hasta olursun 

-Olsun sen bana bakarsın :)

-Yani bakarım ama sen yine de hasta olma :)

BU KONUŞMANIN AKŞAMI BUSE'NİN AĞZINDAN 

-Yusuf hadi yemeği hazırladım . 

-Buse şu an yemek yiyecek durumda değilim .

Hemen Yusuf'un yanına yukarı çıktım . Yatakta yatmış karnını tutuyordu . 

-Ne oldu diyerek yanına oturdum .

Onu öpmek için ona yaklaştığımda elimi yanağına koydum. Sonra hemen bağırarak ;

-Yusuf sen yanıyosun dedim .

Hemen üzerindeki battaniyeyi yere fırlattım. Elimi alnına götürdüm ve cidden çok ateşi vardı . Hemen üzerindeki t-shirtide çıkarttım . Sonra kolundan tutup banyoya götürdüm üzerindeki kıyafetlerle . O banyoya oturdu ve buz gibi suyu üzerine tuttum. Çok soğuk diye bağırsada ona aldırmadım ve suyu kapattıktan sonra üzerine kalın kıyafetler getirip giymesini söyledim ve dışarıya çıktım . Giyinip çıktığında cidden çok halsiz gözüküyordu . Kurutma makinesiyle onun saçlarını kurutup yatağa yatırdıktan sonra üzerini örtüp ona çorba yapmaya indim. Çorbayı yaptım ve Yusuf'un yanına çıktım. Odaya girdiğimde Yusuf yatakta yoktu . Hemen telaşla lavaboya koştum. Yusuf lavaboya kafasını koymuş öylece duruyordu. Sanırım kusacaktı . Biraz öyle durduktan sonra lavaboya tükürdü ve yatağa geri geldi . O yastığa yaslanmış çorbasını yerken ben de onu hayranlıkla izliyordum.

GENÇLER  YARIN AKŞAM YENİ BÖLÜMM YORUM VOTE ;)

REYNMEN İLE #HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin