one

2.9K 203 13
                                    

"Hyung"

ခတ္ဆတ္ဆတ္ေခၚသံက စိတ္မ႐ွည္မႈကအထင္းသား.....................

"ဘာလဲ Jeon Jungkook ငါမင္းလိုအားယားပီး ေလ်ွာက္သြားေနတဲ့ေကာင္မဟုတ္ပူး ဘာလဲေျပာ''

"Hyung လြမ္းတယ္ ခ်စ္တယ္ ဟီး...''

"ကေလးမဆန္စမ္းနဲ႔ Jeon Jungkook ငါမအားပူး ဒါဘဲ''

ခတ္ဆတ္ဆတ္ေျပာပီး ph ခ်သြားတဲ့သူ ..

တကယ္ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ Company ေ႐ွ႕မွာ သူ႔ကိုေန႔လည္စာလာပို႔တာပါ.........

က်ေနာ့္ရဲ႕အေခ်မင္းသားေလ ေခ်ခ်က္ကေသေလာက္တယ္ဗ်ာ ..........

"ဟူး''

သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်ပီး Hyung ကုမၸဏီေ႐ွ႕ကလွည့္အထြက္ ျမင္လိုက္ရတဲ့ျမင္ကြင္းက?

"Awww Hyung က သူ႔ေၾကာင့္မို႔ က်ေနာ့ဖုန္းကိုခ်လိုက္တာေပါ့''

တင္းမရတဲ့စိတ္နဲ႔ မ်က္ရည္စက္ကေပါက္ခနဲ ပါးေပၚအက်....

လက္ထဲကထမင္းထုပ္ကလည္း အမိႈက္ပံုးထဲ auto.....

လက္သီးကိုက်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုတ္လိုက္မိတယ္ ~~~~~~

ခ်ာကနဲလွည့္ထြက္လာတဲ့ေျခလွမ္းေတြရဲ႕ဦးတည္ရာက ထံုးစံအတိုင္းအစ္ကိုဝမ္းကြဲ Monie ပိုင္တဲ့ Club......

                  ☪☪☪☪☪☪☪☪

Club ထဲမွာ သူ႔အစ္ကိုဝမ္းကြဲကို မူးပီးရစ္ေနတဲ့ေစာင္ကေလး Jungkook~~~~

ေန႔လည္တည္းက ေဆြးေနတာ ည႐ွစ္နာရီေလာက္က် ပုလင္းလိုက္ေမာ့ေနတဲ့ Jungkook ကိုေျပာမႏိုင္တဲ့ Kim Namjoon.........

"Monie သိလား Gaga ကသိပ္ေခ်တာဗ် ေအ့ Gaga က က်ေနာ့္ကို အျမဲပလစ္တယ္ ေအ့ ေအ့ ''

"ဘာျဖစ္လာတာလဲ ေဘဘီကုကုေလးက ဟင္''

"Gaga ကေလသိလား ရက္စက္တယ္ ကြၽန္ေတာ့ကိုလည္းမုန္းေနတယ္ ''

"Jungkook ya ေတာ္ေတာ္ မင္းအရမ္းမူးေနပီ အိမ္မျပန္နဲ႔ေတာ့ ငါ့တိုက္ခန္းမွာဘဲသြားအိပ္ေတာ့ Taxi ေခၚေပးမယ္''

" ကြကိုျပန္မယ္ Monie Hyung မမူးေသးပါပူး ဒီေလာက္ေတာ့အေပ်ာ့ ေအ့ ေသာက္ဦးမယ္ ေအ့ ''

Jungkook ကိုမႏိုင္မနင္းတြဲပီး Club အျပင္ထြက္ Taxi ငွါး Taxi ခပါတခါတည္းေခ်ပီး ျပန္ခိုင္းလိုက္ရတယ္ ......

အချေဂါနဲ့ဘေဘီကု (အေခ်ဂါနဲ႔ ေဘဘီကု)Where stories live. Discover now