Baktim ki uyumuş kalmışım sabah olmuş. Odamin kapisi caldi kimo dedim omer ben dedi kahvaltı hazir çagirmaya geldim dedi bende duş alip geliyorum dedim ömer tamam deyip aşagiya indi. Ben banyo ya girdim duş alip çiktim. Kıyafetlerimi giyindim ve aşağıya indim. Baktım ki kahvalti masasinda omer oturmuş beni bekliyormuş herhalde, yanina gittim sen neden kahvaltını yapmadım dedim o seni bekledim dedi bende keşke sen yeseydin dedim . Bende teşekkür ettim ,beni bekledigi icin. Sonra kahvaltıyı yaptik ve ben kafeye gittim. Patron beni bekliyormuş. Patronun yanina gittim potron bana seni malesef işten çikarmak zorundayım. Çünkü işini cok aksatiyosun dedi. Ben ise cok özür dileyip nolur diye yalvardım ama patron beni dinlemedi eşyalarını topla git dedi. Bende ne yapacagımı şaşırdım kalan eşyalarımı alıp çıktım. Sonra otobüs duragına dogru yürüdüm. Otobus duragina geldim az sonrada otobus geldi bindim eve geldim. Tam kapıyı açıyodum ki ömer çıkıyomuş bana senin ne isin var dedi. Neden kafede degilsin dedi. Bende anlattim neler oldugunu. Sonra ömer sinirlenip kalkti gitti ben nereye gidiyon dedim ama beni dinlemedi çikip gitti. Ömer en sonunda geldi agzı gözü kan içinde ben cok korktum ne oldu diye sordum oda senin eski patronun korumaları dövdü dedi. Ben sinirlendim ama hemen ömere ilk yardım çantasinin nerede oldugunu sordum oda söyledi ben gidip aldım. Sonra gelip ömerin yara olan yerlere pansuman yaptim . Ömer in canini yakmadan yapmaya calisiyodum pansumani arada ömer e aciyo mu diye soruyordum o yok diyordu ama ben yine de dikkatli acitmadan yapiyordum. En sonun da bitirdim pansumani yaralarin üzerine yara bandı yapıştırdım ve ilk yardım çantasını toplayıp yerine koydum. Geldim ömer teşekkür ederim dedi ben önemli degil dedim ve mutfaga geçip yemek hazırlamaya başladı. Ben ömer hadi yemek hazır gel dedim. O da tamam geliyorum dedi. Ömer geldi masa hazir bir şekilde onu bekliyordu. Masaya oturdular ve yemek yemeye başladılar . Yemek bittikten sonra brn ömere sen git yat ben buraları toplar yatarım dedi. Ömer tamam deyip odasına çıktı. Bende oraları toplayıp odama çıkıp uzandım.Sonra bi bakmışım ki dalıp uyumuşum .