Collie
Ráno mě probudilo řvaní. Bylo to dole.Rychle jsem sešla schody a šla za hlasem, který se ozýval z obývaku.
Když jsem vešla do obývaku,viděla jsem Maca s miminkem v náruči.
Bože je tak roztomilý.,,Lásko já nevěděla,že máme dítě" usmála jsem se a šla ho políbit.
,,Nemáme,je to sestřenice"uchechtl se. ,,Josie tohle jé moje princezna,princezno,tohle je Josie"představil mi Josie a já si jí okamžitě vzala do náruče.
,,Je tak nádherná" řekla jsem.
,,Jako moje princezna" podíval se na mě a políbil mě.
Podala jsem Macovi Josie a šla nám udělat něco k jídlu.
Udělala jsem vajíčka a k tomu zeleninu s pečivem,nic těžkého.
,,Jídlo" Zavolala jsem.
Za chvíli přišel Mac a společně jsme si dali snídani.
Po snídani jsme se rozhodli,že zajdeme ven.
Vzali jsme kočárek s Josie a vyrazili ven.Procházeli jsme se po parku než nás zastavila starší paní.
,,Vy jste tak nádherná rodinka,máte moc krásnou dceru" řekla a já se musela usmát.
,,Děkujeme,ale není to naše dcera, zatím teda,je to přítelovo sestřenice"řekla jsem.
,,Jste tak moc úžasný až ani nepoznám rozdíl mezi opravdovou rodinkou a vámi"usmála se a odešla.
,,To bylo hezký od ní"řekl Mac a obejmul mě kolem pasu.
,,To bylo" usmála se a dala Macovi pusu na tvář.------
Kolem večera jsme přišli k nám domu,svítilo se takže rodiče už byli doma.Chtěla jsem představit Maca rodičům,protože by o tom nejspíš měli vědět.
Josie jsme nechali u rodičů Maca tak nebyl problém.
Otevřela jsem dveře a zařvala ,,Jsme doma"
Ozvalo se pouhé,,Jsme?" z kuchyně.
Otočila jsem se na Maca a bylo na něm vidět že je nervózní.
,,Neboj se" povzbudila jsem ho svým úsměvem.Jen se usmál,já ho vzala za ruku a společně jsme šli do kuchyně,kde na nás čekali rodiče.
Když jsme přišli do kuchyně,mamka s taťkou na nás koukali jak na monstrum.
,,kdo to je"zeptal se taťka.
,,Mami,tati,tohle je Marcus,můj přítel."
,,Zakazuje se"Řekli oba.
,,Cože se?" Udiveně jsem se koukala na rodiče.
,,Zakazuje se,nebudeš mít v 15ti kluka,jsi na kluky ještě moc malá"Odsekl táta.To neměl.
,,Víte co? Až mě bude zajímat váš názor,tak se zeptám. Proč byste mi taky něco dovolili že? Je mi 15 a Marcuse miluju. Už nechci být tady ani minutu."Domluvila jsem svůj proslov a společně s Macem jsme odešli.Budu u Maca,když mi to jeho rodiče dovolí.
Šli jsme k Macovi a mně bylo divně.Proč mi Maca zakázali? Proč jsou na mě takový? Měla jsem plnou hlavu těchto myšlenek.
Marcus celou dobu nic neříkal.Nejspíš byl taky do něčeho zabraný.Když jsme došli k Macovo domu,čekalo mě tam něco,za co jsem se modlila abych už nikdy nemusela potkat
Po stoletech nová kapitola.Doufám že líbí
ČTEŠ
𝑵𝒆 𝒓𝒂𝒛𝒖𝒎𝒆𝒕𝒆(𝐴 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒
FanfictionBolje je imeti zlomljeno srce kot trpeti strah in izdajstvo Czech