Cecilies synsvinkel.
Jeg havde ikk fået særlig meget søvn efter igår. Jeg holdte på en måde meget af Niall, men ikk fordi han er 'Niall Horan fra 1D' men fordi han er 'Niall James Horan' ham der næsten reddede mit liv til koncerten. Jeg vidste ikk rigtigt hvad jeg skulle lave idag. Og vi har jo sommerferie, så måske skulle jeg invitere Emilie til en hyggeaften. Jeg så på klokken, den var 09.51. Ja jeg ringede til Emilie.
Emilie - E . Cecilie - C.C: Hej Emmy.
E: Hej Cille!
C: Hvad siger du til at vi holder en tøseaften kun for os to?
E: Ej ja. Det er længe siden vi har holdt sådan en. Hvad tid skal jeg komme?
C: Dejligt! Hvad med kl 14.00?
E: Super! Ses Cille
C: Ses Emmy.
*bib*Jeg tændte for fjernsynet og skruede over på kanal 7'eren. Der var selvfølgelig musik. Jeg gik ud i køkkenet og begyndte at rydde lidt op.
Jeg kunne hører at der nu var 'stort og my life' i fjernsynet. Så jeg skruede helt op! Og sang med på Nialls vers. Da jeg havde ryddet køkkenet op gik jeg igang med at støvsuge over alt. Da det pludselig bankede på. Jeg kiggede på klokken, den var kun 11.35. Jeg åbnede, og inden jeg vidste af det var der en dreng som trak mig ind i et kram. "Jeg har savnet dig søde!" Sagde han.
Jeg så op på personen i håb om det var Nialler. Men nej. "Hej Jakob, vil du venligst slippe mig nu." Sagde jeg med en lidt hård stemme. Jakob er min eks kæreste. "Jeg vil have dig tilbage Cille! Du er alt!" Sagde han. "Har Isabella slået op med dig?" Spurgte jeg ret kæk i stemmen. "Ja, men jeg indså også at jeg har mere brug for dig end hende!", "stop dig selv Jakob. Jeg har en anden." Løj jeg. Men okay, det er okay at lyve overfor ham, efter det han har gjort ved mig. "Okay, men hvis du nogensinde fortryder, så er jeg her" sagde han med en af de der overbevisende stemmer. Jeg lukkede døren og fortsatte hvor jeg slap. Da jeg var helt færdig med rengøringen lavede jeg et hyggeligt pude og tæppe fort. Jeg lavede det lige ved siden af fjernsynet. Og kastede en masse puder rundt i sofaen og inde i fortet. Fortet var ligesom et lille telt. Emilie og jeg plejede altid at bygge sådan nogle til overnatninger. *bank bank* der er stadig to timer til hun skal komme.. Så det burde ikk være hende. Jeg åbnede, og der mødte de dejligste øjne mig. Det dejligste smil og den mest dejlige accent. "Hej smukke. Jeg tænkte at du nok ville have lidt selvskab" det var dejligste Niall. "Hvor du sød Niall, men du kan da hjælpe med at lave plads til en dejlig tøseaften. Min veninde kommer om to timer" sagde jeg. Han smilte og tog min hånd. Og vi gik så ind i huset. Han begyndte at lave noget dejlig mad, mens jeg begyndte at ordne puderne og tæpperne. Jeg kom ud i køkkenet med det sødeste smil jeg kunne lave og spurgte ham "Niall, vil du ikk spise med? Det er jo mesterkokken der har lavet det". "Jo selvfølgelig. Alt for dig" vi dækkede bord og da vi var færdige ventede vi kun på Emmy. Jeg gemte en pude bag min ryg og gik hen til Niall. Jeg slog ham med puden, men ikk hårdt. På den der pjatte måde. "Hov, var Cille! Det skulle du aldrig have gjort" han tog en pude daskede mig med den. Jeg tabte puden og gemte mig bag sofaen for ik at Nialler skulle finde mig. Vi havde nemlig gang i en pudekamp. Men Niall havde vidst fundet mig. Han kilede mig ude ved hofterne så jeg lagde mig ned på gulvet og grinede. "Ingen skal flygte fra mig" sagde Niall på den der dejlige Pjattende Niall måde. Han kilede mig ret meget nu, og ude jeg vidste af det, rørte hans læber nu mine.. Vi kyssede. Mens vi lå ovenpå hinanden, på mit stuegulv. Det var en rar følelse. Vi kyssede stadig, eller det var nu mere blevet et Snav. Da det pludselig bankede på. Klokken var 14. Så det var Emmy. Niall fjernede sig og jeg rejste mig op, og gik ud og åbnede. "Hej Emmy!" Hvinede jeg! "Hej Cille!" Hvinede hun tilbage. Hun trak mig ind i et kæmpe kram. Og så gik vi ind.Nialls synsvinkel.
Wow, det var den dejligste følelse nogensinde. At kysse Cecilie. Jeg stod ude i køkkenet og satte maden på bordet. Jeg skulle også hilse på Emilie. Jeg gik ud til Cecilie og Emmy i gangen. "Hej jeg hedder Niall." Sagde jeg og rakte Emilie hånden. Hun gik helt i panik. Hun var vidst fan. "Hej jeg hedder Emilie, er du Niall Horan fra 1D?" Spurgte hun meget nervøst. Jeg nikkede og trak hende ind i et venskabeligt kram. Cecilie var gået ind i stuen, jeg slap Emilie og gik ind til Cecilie.
Cecilies synsvinkel.
Hvor var det dejligt at se Emmy blive så glad. Det er længe siden jeg har set hende så glad. Nå men vi alle satte os til bord. Niall sad ved siden af mig, og Emmy sad overfor. Klokken var allerede 17. Så vi begyndte jo at spise. Jeg tog noget salat og nogle kartofler. Men også en bøf og noget sovs. Det smagte himmelsk. "Er dig og Niall kærester?" Spurgte Emmy. Både Niall og jeg svarede i kor "Nej, vi er bare venner". Vi spiste videre og ryd af bordet. Niall skulle desværre gå nu.. Ham og jeg gik ud i gangen mens Emmy var på toilettet. Han trak mig ind i et kram som jeg gengældte. "Ses søde, tak for en hygge dag" sagde han og plantede et kys på mine læber. "Det var så lidt" sagde jeg. Han smilte til mig og gik.
Jeg gik ind til Emmy igen. "Uha, hvad lavede i ude i gangen?" Spurgte hun med et slesk blik. "Vi krammede som venner gør, og så sagde jeg farvel". Jeg gik hen i sofaen til hende og satte mig. "Hvad ser vi?" Spurgte jeg. "Halloween" svarede hun. Vi blev ret bange. For filmen er ret uhyggelig. Det hjælper heller ikk at jeg bor ude på landet. Min nærmeste nabo er 2 kilometer væk. Og det er Emmy. "Skal vi ikk invitere nogle drenge herover?" Spurgte hun. "Ej ved ikk rigtigt.". Jeg havde savnet en aften kun med Emmy og jeg. "Det er fint nok." Hun kiggede på mig også bag efter på filmen igen. Vi stoppede filmen og gik ud og lavede nogle popcorn og fandt noget slik. Da vi stod og ventede på popcornene spurgte hun mig "Du virker lykkelig. Er du sikker på at dig og Niall kun er venner?". "Ja, vi er kun venner. Faktisk meget gode venner" svarede jeg med et kækt smil. "Har i kysset?" Spurgte hun. Jeg ville ikke have at hun vidste det. For Niall og jeg er kun venner. "Nej, vi har kun krammet som venner nu gør" svarede jeg. Popcornene er færdige, så vi satte os hen i sofaen igen. Emmy fandt vores yndlings film. 'Dear John'
Vi satte os til rette mellem en masse puder, under en masse tæpper og med popcornene på bordet.Nialls synsvinkel.
Jeg savner hende. Men jeg kan ikk vende om og køre tilbage. Hun holder tøseaften. Så jeg kører bare op til drengene. Da jeg kom derop blev jeg overfaldet af Harry. "Hvor har du været?" Spurgte han. "Bare nede og besøge Cecilie" svarede jeg. "Uha, hvad skete der dernede?" Et slesk blik kom frem på Harrys læber. "Jeg hjalp hende bare med at gøre klar til tøseaften, og vil du lade være med at tro alt muligt om mig." Grinede jeg. Harry kiggede bare på mig, og gik ind i sin seng. Vi boede på hotel. Jeg satte mig ned for at stene noget instagram. Jeg fandt Cecilies insta og kiggede ned gennem hendes billeder. Jeg så at hun havde lagt et billede ud af mig for 4 uger siden, med teksten . 'Du er min helt'. Jeg likede alle hendes billeder. Og begyndte at følge hende. Så brasede Liam ind, "Hej hvordan gik det?" Spurgte han. "Det gik godt!" Sagde jeg med smil på læben. "Kyssede i?" Spurgte han. "Ehm.. Måske lidt" jeg smilte. "Nurh hvor er det sødt. Men Niall, planerne er ændret. Vi tager afsted igen om 2 dage" sagde Liam lidt trist. "HVAD?!" Jeg sprang op af sengen og gik hen til Liam. "SKAL JEG VÆK FRA CILLE?!" Jeg faldt sammen og græd. Liam satte sig på knæ og trøstede mig. "Vi kommer hjem til London om 2 måneder, så du kan da altid besøge hende der?" Opmuntrede han mig. Eller han prøvede. "Liam, Cecilie hun bor jo i Danmark. Helene vil aldrig lade mig tage herover." Svarede jeg med en grådefuld stemme. "Jeg tror nu godt at du kan mødes med Cecilie. For hun flytter snart til London" svarede han. "Hvad?.. " spurgte jeg. "Ja Niall. Hun har lige skrevet at hendes mor sagde de skulle flytte til London i næste uge." Jeg rejste mig op og gav Liam et kram. Døren åbnede sig og ind kom Harry. "Zayn og Louis sover.. Kl er kun 23. Hvad skal jeg lave?" Spurgte han os om. "Gå i seng Harry.. Vi skal tideligt op imorgen"svarede Liam. Jeg gik også i seng. Med tanken om Cecilie. Hun var så dejlig.
Cecilies synsvinkel.
Emmy var faldet i søvn, inde i fortet. Jeg kunne ikk sove. Kl var 00.03 og jeg manglede bare en Niall ved min side.. Tanken om at Niall holdte om mig gjorde mig tryg, så tryk at jeg faldt i søvn...
BẠN ĐANG ĐỌC
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv