35ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

1K 126 3
                                    

×

ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ʜᴀʀʀʏ

×

Harry's POV

Έκλεισα το τηλέφωνο και το πέταξα στο πίσω κάθισμα με δύναμη. Τα νεύρα μου! Ποτέ δεν με καταλάβανε. Γιατί να το κάνουν τώρα;

Ήταν 2 μέρες πριν, όταν έμαθα ότι ο Chris δολοφονήθηκε. Η αλήθεια είναι πως, τον λυπήθηκα ήταν φίλος μου, αν και όχι τόσο καλός. Τον ήξερα εδώ και χρόνια και τώρα χωρίς αυτόν, θα είναι αρκετά περίεργο. Σαν χθες θυμάμαι όταν τον γνώρισα. Ήμουν μόλις 20 χρονών. 2 χρόνια πριν.

Flashback

Διαλυμένος.
Πληγωμένος.
Κατεστραμμένος.

Πριν λίγες μέρες, πέθανε η Hayley και το γεγονός ότι θα γινόμουν ο αρχηγός των H.L.H, δεν με ενθουσίαζε διόλου. Διότι χωρίς αυτήν δίπλα μου, όλα χάσανε το γαμημένο τους χρώμα και είναι σαν να με καρφώνουν 1000 μαχαίρια, σαν να βγήκα από μια κόλαση και πήγα σε μια χειρότερη, σαν να έχασα την ζωή μου. Και το γεγόνος ότι μας πρόδωσε, γαμώτο δεν μπορώ να το πιστέψω. Η Hayley ποτέ δεν θα με πρόδιδε. Ναι, ο μπαμπάς της ήταν ο επικεφαλής του Swords & Glory όμως με αγαπούσε. Πρέπει να το έκανε.

Ήπια μια γουλιά από την μπύρα μου και σηκώθηκα όρθιος, ώσπου είδα έναν άντρα, κοντά στην ηλικία μου να στεκέται μπροστά μου.

"Εσύ πρέπει να είσαι ο Styles ετσι;" μου χαμογέλασε στραβά. Μου την πέφτει;

"Και εσύ πρέπει να είσαι ο τύπος που δεν έχω ιδέα ποιός είναι;"

Γελάει πνιχτά και τεντώνει το χέρι του για χειραψία. Διστακτικά ανταποδίδω και εκείνος χτυπάει φιλικά τον ώμο μου. Εγώ τον κοιτάω παραξενεμένος. Ποιος στον πούτσο είναι αυτός καλέ;

"Είμαι ο Chris Hirel, ο καινούργιος αρχηγός της B.T.T.B. Φαντάζομαι πως, έχεις αγχωθεί πρώτη σου ημέρα ε;"

"Εε...Όχι."

"Α. Τότε είμαι ο μόνος." Γελάει μόνος του λες και είπε κάτι αστείο. Από ευγένεια, γελάσα και εγώ όμως μετά το ξανασκέφτηκα...από πότε είμαι εγώ ευγενικός.

"Τέλος πάντων, Styles. Νομίζω πως πρέπει να πηγαίνουμε μέσα. Θα μας περιμένουν, υποθέτω." Ξύνει τον σβέρκο του δηλώνοντας αμηχανία και προχωράει μπροστά μου.

Νομίζω πως τζάμπα τον παρεξήγησα, φαίνεται καλό παιδί και σίγουρα καλύτερος από εμένα.

Hurts Like Hell Donde viven las historias. Descúbrelo ahora