Deschid ușa încet , speriată parcă de ceea ce voi găsi înăuntrul ei.
— Domnisoară unde ai-
Mama, nervoasă, iese din bucătarie, dar la vederea mea rămâne îngrozită.
— Scumpo, ce ai pățit?
— Am căzut la școală , nimic grav, nici nu prea mă doare, mint cu nerușinare, în ambele cazuri. Eram supărată din cauza faptului că a 5 a ora aveam un test neanunțat și nu știam nimic, și m-a mai sunat și un anonim ciudat și credeam că ești tu mami, și după m-am enervat și am strigat la profesoară apoi am ieșit din clasă și am căzut pe scari, lovindu-mă într-un fier și tăindu-mă la braț și lovindu-mă de perete la cap, spun cu o rușine falsă.
Aceasta se uită la mine, apoi oftează.
— Să te asiguri că mâine îți vei cere scuze de la acea profesoară , dacă nu vei avea probleme și cine știe cum va reacționa femeia și-ți va pune mare notă mică , murmură exasperată.
— Doamna infirmieră mi-a spus să stau acasa o săptămână și îmi vor fi scutite absențele , adaug.
— Oh, atunci du-te la tine-n cameră Jas, ai avut o zi lungă , odihneste-te! Zâmbește la mine.
— Tata unde este?
Imediat, aceasta începe să se panicheze vizibil, albindu-se la față.
— Tatăl tâu este plecat câteva zile cu treabă la muncă , murmură. Acum, fuguța la tine-n cameră! ordonă.
Fac cum mi-a zis , încercând să nu îmi cresc curiozitatea. Mă așez ușor pe pat, scâncind de durere.
Telefonul începe dintr-o dată să-mi bâzâie , fiind nevoită să mă chinui să mă descurc cu o mâna.
Ar trebui să ai mai multă grijă de tine, Prințeso , nu știi niciodată când vei fi atacată de propriu-ți aliat. Fi cu ochii-n patru. ~ Anonim
Ce doamne iartă-mă e asta? Cum adică să am grijă la proprii aliați? Nu înțeleg nimic!
Las un oftat să-mi scape printre buze, punându-mă la somn.
Știu că acesta este cel mai scurt capitol dintre toate și că probabil mă veți înjura darrrrrrr o să urmeze un capitol destul de lung.
Pwp❤️
CITEȘTI
Lupt pentru victorie : Înfrângere
Ficção Adolescente[ F i n a l i z a t ] Ei nu trebuie să știe. N-am nevoie de atenția lor și nici de probleme. Vreau să rămân în umbră, ca până acum. Jasmin Rogers , studentă. Toți cei care o cunosc o pot defini simplu, fără complicați : plictisitoare. În ochii tu...