,,Ty?!" Řekla jsem překvapeně,když přede mnou stála Lena.
,,Taky tě ráda vidím Collie" Usmála se Lena a koukla se na Maca,který hned zesílil stisk v ruce.
,,Tebe taky ráda vidím Macu".Mrkla na něj.
,,Co tu děláš?" Odsekl Mac.
,,Ale notak,nedělej,že nic nevíš,moc dobře víš,že chodím s tvým bratrem."
Cože?On to věděl,že tady je? A mně nic neřekl? Marcus koukl na mě.
,,Vysvětlím ti to."
,,Dobře, později a teď pojď."
Obešli jsme Lenu a šli k Macovi do pokoje.Cestou jsme se pozdravili rodiče a šli se podívat na Josie.
Když jsme vešli do Macovo pokoje,přitlačil mě ke dveřím a začal obsypávat můj krk polibky.
,,Teď nemůžeme,rodiče by nás zabili"Řekla jsem a zajela rukama do jeho vlasů.Mac si mě vyzvednul do náruče a přesunul nás na jeho postel.
Začal mi sundavat tričko a protože jsem ho nedokázala přemluvit,že nemůžeme,stalo se to.
Nezůstala jsem pozadu a tričko mu sundala taky.
,,Nějak moc dravá ne?"uchechtl se do polibku.
,,Zmlkni"řekla jsem a on mi začal stahovat kalhoty.
Když jsme byli oba nazí,Mac se na mě koukl, v očích byla vidět vášeň.
Žádal o povolení.Jen jsem přikývla na souhlas a Mac pomalu vniknul do mě.Byl to ten nejlepší pocit.A naše první společná noc.Po naší romantické chvilce Mac usnul a já měla žízeň.Protože bylo něco kolem 23:00 ,všichni už spali.
Šla jsem do kuchyně,kde jsem si rozsvítila a nalila vodu.
Když jsem se otočila,lekla jsem se.
Stála přede mnou Lena.Pomalým krokem šla ke mně a já zůstala stát.
Natlačila mě na linku a zašeptala mi do ucha. ,,Zničím tě,pomalu,ale zničím.Ty s ním nebudeš,on má být a bude můj." Odtáhla se a odešla.
Zůstala jsem tam jen stát a nic nemohla dělat.
Vážně mi teď vyhrožovala?Dopila jsem svoje pití a vrátila se zpět k Macovi.Natiskla jsem se k němu co nejvíc a nejspíš jsem ho probudila,protože obmotal ruce kolem mého pasu a společně jsme usnuli.
Další kapitola na světě😎👍
ČTEŠ
𝑵𝒆 𝒓𝒂𝒛𝒖𝒎𝒆𝒕𝒆(𝐴 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒
FanfictionBolje je imeti zlomljeno srce kot trpeti strah in izdajstvo Czech