Hei, som dere sikkert vet så heter jeg Cece.
Jeg er 19år gammel og er født 18februar. Jeg er en skatejente som elsker og skate, jeg har ingen jentevenner. For jeg syns det er sååå mye drama hos jentevenner, så jeg har bare guttevenner.
Dere har nok hørt om 'the Janoskians'?
Vel..hvis dere ikke har hørt om dem så skal jeg fortelle deg om dem! Gruppa består av 5 gutter og 3av dem er brødre, som heter Luke, Jai(disse 2 er tvillinger) og så klart Beau Brooks. De 2 siste gutta heter Daniel & James, og de gutta er de aller beste kompisene mine...eller vent de VAR mine bestekompiser
Jeg har kjent brødrene siden vi var 13år gamle, James & Daniel ble jeg kjent med når jeg var 14år.
Ja... skal jeg fortelle deg hvorfor jeg sier at de VAR mine bestekompiser?!
Ja det hele startet når de lagde seg en sånn komisk/utfordring video på YouTube så fikk de masse followere og ble berømte og lagde flere og flere så til slutt sier de til meg at de ikke har noe mer tid til meg bare pga av å lage videoene og da mista jeg bare mer og mer kontakt med de men til slutt gadd ikke å være venn med de lenger for berømmelsen dems hadde gått rett opp i hodet på dem og dem var plutselig ikke seg sjøl mot meg.."
Så ja..det har gått sånn 2år siden jeg har snakka med dem og sett dem, men jeg har blitt veldig kjent på vine og instagram for jeg lager musikk/komi/og sånne skatevideoer. Så nå skal jeg på vinetour med de andre kompisene min som nash,cameron, Jack,Jack og de andre:) så da stikker jeg av til tourbussen og møter de andre:)
YOU ARE READING
Best Friends
FanfictionCece og The Janoskians var bestevenner før og hva vil skje hvis de møtes igjen? Det blir drama,action og kjærlighet i.