#two

100 4 4
                                    

   Коли мені було десять років, тато сказав мені дещо дійсно вірне:

"Щоб прожити правильне життя людина має скласти свій список важливих справ".

В мене пішло шість років, щоб скласти один, але зараз він складений, і все завдяки одній сволоті в моєму житті:

1. Не вірити у кохання
2. Не думати про кохання
3. Думки про кохання можуть привести до самого кохання, яке є ворогом. І навіть, якщо гарненькі хлопчики з фільмів та книжок намагаються тебе спокусити, не піддавайся їй. Любов - це найгірше зло, що може з тобою статися.

Зараз кожен на вечірці Семьюел Макконер має свій власний список справ, який десь приблизно схожий на цей:

1. Напитися
2. Не обблювати когось гарненького.
3. Напитися ще більше.
4. Спробувати звабити того, кого ти намагаешься не обблювати.

Це чудовий список, ні дійсно чудовий. Ним може слідувати навіть ідіот. Ти будеш достатньо п'яний, щоб всі тобі здавалися гарними. Саме так, ти не обблюєш ні кого та будеш залицятися до всіх. Зазвичай це головне правило для хлопців. Або тих, хто дуже часто дивиться MTV. Один з хлопців, з червоним обличчям, обіймає мене за плечі та намагається поцілувати. Я стискаючи губи, відштовхую його та йду на кухню. Бо там менше людей, які піклуються тим, щоб звабити дівчат. Більшість з них зайняті випивкою. Це мені на руку. Ні, не те, щоб до мене дуже часто залицялися хлопці. Просто... зазвичай хлопці не фліртують з товстими дівчатами. А я саме такою і була. Я жирна та не гарна. Я була бридка. Мені це вже стало відомо ще з середньої школи. Коли з мене знущалися однолітки, та... Він... він знущався найбільше.

"Товста дівчинка."

Якби там, що не було, в мене у голові завжди відбивається відголоском минулого його голос.

Я тягну до низу свій світшот з групою "Red Hot Chili Peppers", щоб впевнитися, що вона все прикриває. Показувати свої розтяжки неймовірно "крутому" народу Хай Іст Соул - не найліпший спосіб завести собі хоча б тимчасового друга. Чорт, в таких умовах я б погодилася і на ворога. Без якоря плавати в морі під назвою "старша школа" - хардово.

- Алекс! - до мене підповзає п'яна дівчина, її русяве волосся приклеїлося до спітнілого обличчя.

Love YourselfМесто, где живут истории. Откройте их для себя