Ayrılık

99 5 5
                                    

-Zayn'in Ağzından -

" Selena hemen dışarı çık . "

" Ama Zaynie ..."

" Sana çık dışarı dedim Selena !!"

Biliyorum biraz sert çıkıştım ama hepsi onun iyiliği için . Selena odadan çıktı . En zor kısım şimdi başlıyor .

" Bak Harry seni çok sevdiğimi biliyorsun zaten , kardeşim gibisin hatta kardeşten bile öte . Sana daha önce ondan uzak durmamanı söylemiştim . Kötü bir geçmişin var ve biz bile durumu zor idare ediyoruz onu da bu işlere sürükliyemezsin . O yüzden kardeşimsen ondan uzak durursun."

" Zayn anlamıyorsun . Ben yıllar sonra ilk kez birine aşık olduğumu hissettim . Onu gerçekten seviyorum ve onu üzecek hiç birşey yapmam , yapamam. "

" Harry lütfen . Sadece ondan uzak dur . " dedim ve odadan çıktım . Sel ' inde diğer kızlar gibi olmasına göz yumamazdım . Şu an hoşlandığını söylüyor olabilir ama ona en azından bu tür konularda güvenemezdim .

- Harry ' nin Ağzından -

Haklıydı . Lanet olsun ki haklıydı . Ama onu gerçekten seviyordum . Her şeyden çok . Biliyorum daha sadece öpüştük büyütülebilecek birşey yok . Belki de onun için hiç birşey ifade etmiyorumdur . Geçmişimi değiştiremem yaptığım şeyleri asla değiştiremem ama ünlü olduktan sonra hiç kötü birşey yapmamıştım . Sanırım beni kötüye sürüklüyen tek şey Holmes Chapel ' dı .

12 TEMMUZ 2008 HOLMES CHAPEL

" Ricky bu istediğini gerçekten yapamam. "

" Dostum inan bana hiç birşey olmıyacak sadece uyuşturucuyu Ed' e bırakıcaksın ve ondan aldığın malı bize getiriceksin . Bir tür taşıyıcılık . "

" Pekala öyle diyorsan öyledir . "

Malı aldım ve bagaja yerleştirdim . Uzun bir süredir Ricky ve çetesi ile takılıyorum . Bir kaç kez taşıyıcılık yapmıştım ama o zamanlar ne olduğuna bakmaya yetkim yoktu . Artık çetenin başlarındanım . Çeteye bir kere girdin mi çıkışı yoktur. Şahsen çeteden çıkmak istemem çünkü çıkmaya çalışırsam diğerleri gibi benim de başıma sıkarlar .

Malı vereceğim yere geldim . Karşıma her tarafı dövmeli ve piercingli bir adam çıktı . Malı verdim ve eroini aldım .

ŞİMDİ

Zayn haklıydı ondan uzak durmalıydım . Kapıyı açtım karşımda Selena ' yı gördüm . Bunun bu kadar zor olucağını tahmin edemezdim . Kahverengi gözleri o kadar güzel bakıyordu ki .

" Selena aramızdaki gerçekten anlamsız bir şeydi ve bunun altından herhangi bir anlam çıkarmanı istemem . O yüzden eskisi gibi sadece arkadaş kalsak iyi olur hatta gerekmedikçe görüşmeyelim . "

Gözleri sulanmıştı . Ağlamasını görmek istemiyorum . Arkamı döndüm ve hızlıca yürümeye başladım . Tişörtüme sıcak bir sıvı damladı . Ağlıyordum . Arabaya bindim ve hıçkırıklarımı daha fazla tutamadım .

_______________________________

Meraba canlarım . Üzücü bir bölümle karşınızdayım . Size dediğim gibi bu aralar bölümler sık gelicek . Tahminen her gün :) Arkadaşlar gerçekten voteler ve yorumlar çok düşük böyle giderse hikayeye bir süre ara vericem :(

Yeni bölümde görüşürüz .

What About LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin