Lisina perspektiva
Otvaram oči. Za divno čudo ne peku me. Bio je još mrak. Pogledala sam na električni sat na stolu. Bilo je 3 ujutro.
- Zašto si budna?- trgnula sam se na njegovo pitanje. Zaboravila sam da vampiri ne spavaju.
- Nisam mogla više spavati. Možda si me prerano poslao na spavanje.- rekla sam. Nasmijao se. Ustala sam sa kreveta, prišla prozoru i sklonila malo zavjesu. Na nebu se ocrtalo milion zvijezda. Bilo je prelijepo. Osjetila sam Jiminove ruke kako se lagano obavijaju oko mog struka. Naslonio je svoje usne na moj vrat. Zatvorila sam oči i pustila zavjesu. Okrenuo me je prema sebi. Uzeo je pramen moje kose i stavio ga iza mog uha. Nagnuo se da me poljubi ali je stao samo par centimetara od mojih usana i nasmijao se.
- Zašto si stao?- upitala sam ga. Odjednom me je podigao i stavio na krevet. Nageo se na mene i naslonio svoje usne na moje. Sklonio je bretelu sa mog ramena.
- Mhm.- rekla sam. Nasmijao se.
- Onda?-
- Hmm.- pravila sam se da razmišljam.
Našao se iza mene. Pomjerio je moju kosu.
- Nisi mi odgovorila.- šapnuo je.
- Nisam razmislila.- rekla sam. Lagano je usnama prešao duž mog uha. Zatvorila sam oči i zadržala dah. Gricnuo ga je.
- I?-
- Pa, pretpostavljam da drugačije neću moći zaspati...- nasmijao se. Otišao je do mog ormara i tražio nešto. Uzeo je šta je tražio i krenuo prema meni. Skinuo je majicu.
- Da li mi vjeruješ?- bio je iza mojih ledja.
- Vjerujem.- rekla sam.
- Onda se opusti.- rekao je. Odjednom ništa nisam vidjela ispred sebe osim crnine. Stavio mi je povez preko očiju.
- Stil 50 nijansi sive, ha?- upitala sam ga.
- Za koga ti mene smatraš?- upitao me je. Čuo se smijeh u njegovom glasu.
- Izvini, nisam znala da ćeš se uvrijediti.- skinuo mi je majicu. Stajao je ispred mene, bar mi je tako moj osjećaj govorio. Uzeo je moju ruku i povukao me. Stajala sam na nogama. Njegove usne su ostavljale sitne poljupce duž cijelog vrata. Rukama je lagano prelazio preko mojih golih ledja. Otkopčao mi je grudnjak. Jeza me je prošla od njegovih hladnih ruku. Sada je bio iza mene. Uzeo je moju ruku i ispreplitao nam prste. Ostavio je poljubac na mom ramenu.
- Spremna?- šapnuo mi je na uho. Klimnula sam glavom. Lagano me je rukom gurnuo i slobodno sam pala na krevet. Svukao mi je trenerku. Zastao je. Pretpostavila sam da je i svoju svukao. Našao se preko mene. Nekako su moje ruke našle njegov vrat. Malo me je podigao i strasno me poljubio. Ljubili smo se brzo. Naša tijela su se znojila. Prelazio je rukom duž mojih butina. Prošla sam rukom kroz njegovu plavu kosu. Stao je i zagrlio me. Naslonila sam svoje usne na njegiv vrat i blago uvukla kožu medju usne. Uzdahnuo je.
- Sada imaš moj potpis.- rekla sam. Odvezao mi je povez jednom rukom.
- I to podebljan.- rekao je. Ponosno sam se nasmijala. Stavio je svoje ruke oko moga struka i poljubio me. Ušli smo zajedno pod tuš jer smo bili mokri od znoja. Pola sata kasnije, bili smo ispod bijelih čaršafa. Potpuno slobodni kao pri rodjenju.
ESTÁS LEYENDO
Sumrak: Novi početak
Novela JuvenilPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...