8. Toghether

675 29 0
                                    

Liv POV

Ik lag met Luke op zijn bed. Ik vroeg aan hem:" Zijn we nu een koppel?" Hij keek me verbaasd aan. "Ik dacht dat we dat al waren." Ik glimlachte. "Je wilt toch niet voor die ene Mike gaan." Zei hij. "Wat echt niet, ik ben voor jou gegaan." Zei ik. "Echt niet?" Vroeg hij.

"Nee en als jij dat wil dan ga ik wel." Zei ik voor de grap. Hij keek me geschokt aan. Ik stond op en liep naar de deur. Ik wou net de deurklink vastpakken tot dat Luke mijn handen vast pakte. Hij duwde me tegen de muur en zei zacht:" je gaat nergens heen, je bent van mij."

Hij drukte mijn lippen op de mijne, zijn tong vroeg om toegang en ik gaf hem die. "Ik weet dat ik van jou bent maar dan moet je me wel pakken" Zei ik en duwde Luke op het bed en rende de kamer uit. Luke kwam achter me aan, hij was sneller dan ik dacht.

Ik keek achterom maar lette niet op en botste tegen Mike op. "Sorry." Zei ik. "Maakt niks uit." Zei hij en trok me omhoog. Ik keek rond me en zag Luke niet, toen ik in het hoekje keek zag ik zijn voet. Hij wou horen wat ik tegen Mike ging zeggen.

"Ik weet dat je door,mij jezelf iets wou aandoen." Zei hij. "Kijk ik heb er over nagedacht, ik kon mijn ouders, mijn zusje, de jongens en zeker Luke niet aandoen en ik heb besloten om een nieuw begin te starten." Zei ik. "Maar wil je dan vrienden met mij zijn?" Ik knikte. "Vrienden." En gaf hem een hand.

"Geen knuffel?" Vroeg hij. Voor ik iets wou zeggen kwam Luke tevoorschijn. "Ik pak je!" Riep hij. Ik rende naar het zwembad en liep overal zigzaggend doorheen. Opeens voelde ik twee handen rond mijn heupen komen. "Je bent van mij!" Grinnikte hij. Ik moest heel hard lachen.

Ik en Luke lagen op het gras. "Ik hou van je." Zei ik. "Ik ook van jou." Zei hij terug. Ik zet me recht en keek rond, Michael was met Mike aan het praten, Calum was alles aan het opeten natuurlijk en Ashton zat maar in de stoel eenzaam. "Wat is er met Ashton?" Vroeg ik. Luke kwam recht en zei:" Hij denkt aan Angie, dat zie je toch."

"Hij kan haar toch sms'en op naar hier te komen." Zei ik. "Dat is juist het probleem, hij heeft haar nummer niet." Zei Luke. Ik stond op en liep naar mijn tas, ik pakte mijn iPhone eruit en stuurde een sms'je naar Angie. "Heyy Angie, heb je misschien zin om nog naar hier te komen? Liv xx.

Ik kreeg een reactie terug. "Ja, dat lijkt me leuk! Angie xx. Ik liep terug naar het zwembad en ging weer naast Luke liggen. "Je hebt haar een sms gestuurd zeker." Zei Luke. "Hoe weet je dat?" Vroeg ik verbaasd. " Ik weet het gewoon." Grinnikte hij. "Kun je gedachte lezen dan?" Lachte ik.

"Jaa, dat kan ik." Lachte hij. "Wat denk ik dan nu?" Vroeg ik uitdagend. Hij kwam voorover me hangen en drukte zijn lippen op de mijne. "Dit denk jij." Zei hij. De bel ging, dat zal Angie wel zijn. Ik riep naar Ashton: " Ashton doe jij open!" Hij stond op en liep naar de deur.

Ashton POV

De bel ging en Liv riep me als ik ging open doen. Wie komt er nu zo laat nog? Ik deed de deur open en het was Angie. "Angie?" Zei ik verbaasd. "Heyy Ashton, ik had gehoord dat het feest nog doorging." Zei ze. Ik dacht na en wist zeker dat die twee er iets mee te maken hadden.

"Kom binnen." Zei ik. Ze kwam binnen en samen liepen we naar het zwembad. We zetten ons in het gras en kijken naar de sterren. "Wow, dit is kei mooi!" Zei Angie. "Dat is het zeker." Zei ik terug. Ik twijfelde om het te zeggen maar ik deed het niet. "Ik ga even naar wc, ben zo terug."

Toen Angie naar wc ging kwamen Liv en Luke naast me liggen. "En...?" Zeiden ze tegelijk. "Wat en?" Vroeg ik. "Is er niks tussen jullie aan het bloeien." Zei Liv. "Nee." Zei ik verbaasd. "Het komt nog wel." Zei Luke. "Ik hoop het." Angie bleef wel lang op de wc. "Waarom zijn meisjes altijd traag als ze naar de wc moeten." Zei ik.

"Dat is niet waar!" Riep Liv met een boos toontje. Ik en Luke moet heel hard lachen. "Ik zal het jullie bewijzen!" Riep ze en stond op en liep naar de wc. "Ze is schattig met haar boos toontje." Grinnikte ik. "Ik weet het." Zei Luke. Na één minuut was ze al terug.

"

"Meisjes zijn niet traag." Zei ze op een bitchy toon. Ik lachte. "Wacht, als jij naar de wc bent geweest, waar is dan Angie?" Vroeg ik hardop. We keken rond. "Uhh..misschien is ze verdwaald want jullie hebben ook z'n groot huis." Zei ze maar ze wist meer.

Ik reageerde droog:" Liv..de waarheid aub." Ze mompelde:" zne stat bi Mi..." En ze viel stil. "Wat zei je ik versta je niet." Zei ik. Ze zuchte:" ik zeg dit niet graag maar ze staat daar met Mike te praten." Ik keek om en zag hoe ze daar flirterig pet Mike stond te praten. "Sorry" zei Liv. Ik schudde mijn hoofd dat het niet uitmaakte.

Op op te vrolijken zei Luke:" Laten we iets leuks doen." Ik keek vragend " Wat dan?" Ik zag Liv lachend kijken naar mij. Ze pakte mijn band die rond mijn hoofd was gebonden af en zette hem op. "Ik ben Ashton!" Riep ze met een zware stem. Ik voelde me al beter.

Daarna liep ze naar het podium en ging achter de drum zitten. Ik en Luke keken allemaal. Dat ze 'Don't stop' kon spelen op de drum. "Kun je ook drum spelen!" Riep ik. Ze knikte en liep weer naar ons toe. "Ja, je weet nog niet alles van mij." Grinnikte ze. Opeens kreeg ze een melding binnen.

Liv POV

Ik kreeg een melding. Ik pakte mijn iPhone uit mijn broekzak en keek op het scherm. Megan vind een video leuk waarin jij bent in getagd. "Welke video?" Zei ik hardop. Ik drukte erop en er was een filmpje van mij gemaakt waar ik aan het zingen was. Ik keek wie het filmpje had geplaatst. "Luke!" Riep ik.

"Ja." Zei hij. " Heb jij een filmpje van mij gemaakt waar ik aan het zingen was!" Riep ik. "Uhh..ik hou ook van jou." Zei hij. Ashton lachte zich helemaal kapot. "Fijn dat je dit voor me doet maar ik wil het niet." Zei ik tegen Luke. "Okee ik zal het niet meer doen maar ik krijg toch nog wel kusjes." Grinnikte hij.

Ik lachte en drukte zijn lippen op de mijne. "Jongens doe dat aub niet waar ik bij ben." Zei Ashton met zijn handen boor zijn ogen. "Gaan we morgen iets leuks doen?" Vroeg Ashton. "Sorry, ik kan morgen niet." Zei ik. "Waarom niet?' Vroeg Ashton. "Ik moet naar Ricky's dansoptreden." "En de dag daarna?" Vroeg Ashton.

Ik schudde mijn hoofd dat ik ook niet kon. "Wat heb je dan?" Vroeg Luke. "Ik moet oefenen voor maandag mijn rijexamen." Zei ik. "Jij bent toch nog geen achttien." Zei Ashton. "Over twee dagen wel." Zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Ashton riep heel hard:"FEESTJE!!" Ik en Luke lachten ons kapot.

Ik keek op mijn iPhone hoelaat het was, één uur ik moet maar eens gaan. "Sorry jongens maar ik ga, het is al laat." Zei ik. "Nee blijf hier slapen." Vroeg Luke smekend. "Ik wil wel maar het is vroeg opstaan, sorry." Zei ik en stond op. Ik liep met Luke naar de voordeur.

"Ik ga je missen." Zei hij met een schattige stem. "Ik jou ook." Zei ik. "Kun je echt niet hier blijven?" Vroeg Luke. Ik schudde mijn hoofd dat het niet ging. Hij deed met zijn vinger mijn kin omhoog en drukte zijn lippen op de mijne, zijn tong vroeg om toestemming en ik gaf hem die.

"Zie ik je morgen?" Vroeg ik. Hij knikte en gaf me een klein kusje op mijn mond. Ik riep nog naar de jongens:" Tot morgen jongens!" Alleen reageerde ze niet. "Liv moet ik met je meegaan?" Vroeg Mike nog snel. Ik zag in mijn ooghoek dat Luke een jaloezie blik had op zijn gezicht.

"Nee dankje, het lukt wel." Zei ik. Hij knikte en liep terug. "Je hoeft niet jaloers te zijn." Grinnikte ik. "Wat, ik jaloers echt niet." Zei Luke. "Ik zag je blik hoe je keek naar hem en het was niet zo aardig." Zei ik. "Misschien een beetje dan maar je weet toch dat je van mij bent." Zei hij. "Dat weet ik." Zei ik en gaf hem nog een laatste kusje op zijn mond.

Ik stapte op mijn fiets en zwaaide nog naar Luke. Toen ik thuis kwam was er niemand meer op. Ik liep heel stil naar boven, ik deed mijn short en t-shirt aan. Ik pakte mijn oplader en stak mijn iPhone in. Ik knip het licht uit en viel in slaap.

Heyyyy sorry dat het zolang duurde maar ik heb niet z'n lang stukje geschreven.

Ik heb nu meer tijd omdat het vakantieeee is!!!!

Hoop dat jullie het boek nog leuk vinden.

In love with a boy of 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu