Świat w którym działa magia, i każde imię ma swoje znaczenie zaczyna się tu w małym miasteczku Sharahan.
Historia zaczyna się w małej świątyni bogini wiatru w której dwójka dzieci trenują przy oku swojego dziadka Chao i nauczyciela Odi.
Treningi polegały na stworzeniu nowych wojowników którzy będą walczyć o to co według nich słuszne.
Mijają dni,tygodnie,miesiące a nawet lata i nadszedł czas na wytworzenie mocy(To nie było trudne a wyglądało to tak,trzeba było wytworzyć gest który pokazuje się w twojej duszy).
1 dziecko przyszło na wytworzenie mocy,Chao czeka razem z 2 dzieckiem które już się nie może doczekać swojego rezultatu.
Przyszedł długo oczekiwany nauczyciel
-Jesteś gotów? Zapytał się Odi
-Tak Odparło dziecko
-Stań w kręgu Powiedział Odi
Dziecko stanęło w kręgu wiatru (krąg wiatru był biały i miał znak wichru na środku kręgu)
-Zamknij oczy i wyzwól swoją moc! Krzyknął nauczyciel
Dziecko zamkneło oczy i czekał aż sie obraz w jego duszy objawi.
Ręce uniósł w górę potem zrobił nimi koło po chwili wypuścił swoją moc.
Najpierw był powiew wiatru
-Wiatr to jest czysty i silny żywioł odparł Odi
Po chwili jego skóra zaczęła zamarzać
-a więc i Lód? Hmm to ciekawe. powiedział zaskoczony nauczyciel
Nagle dziecko otworzyło oczy zrobił prawą ręką pół Koło i wykrzykując imię Kuro wytworzył piorun który wystrzelił w nauczyciela.(Kuro to jest brat bliźniak z czarnymi włosami, który jest przeciwienstwem swojego brata)
- AAAAAGH!!! Wykrzyczał z bólu nauczyciel
- C-co to za moc w tak młodym wieku??? zdziwił się Odi
Dziecko zacisnęło swoją rękę i zemdlał,oszołomiony Odi wybiegł w stronę dziecka i krzyczy
-Wyzwól do końca tę moc szybko!!! powiedział Odi
Dziecko zatrzymało moc pioruna i zemdlało.
-Shiro!!! Wykrzyczał zaniepokojony Kuro (Shiro jest to brat bliźniak Kuro o białym kolorze włosów)
I od tego momentu zaczęła się powieść.