Νιώθω κάτι να με γαργαλαει στο πρόσωπο και ύστερα τα ζεστά της χειλη να αγγίζουν το μάγουλό μου...
Τα βλέφαρα μου ήταν βαριά παρόλα αυτά ανοίγω τα μάτια μου...
"Επιτέλους δηλαδή..."
Λεει και γελάει... Τεντώνομαι στα γρήγορα ενώ η πόρτα χτυπάει...
Η Μελ μπαίνει και εκείνη κάτω από την κουβέρτα και κρύβεται...
Χαμογελάω με την φάτσα της..."Ναι;"
"Bridg πάω δουλειά... Αααα και πες στην φιλενάδα σου... Ότι την βλεπω..."
Λέει γελώντας ενώ η Μελ βγάζει το πρόσωπο της και της βγάζει γλώσσα...
"Κάνω πως δεν το είδα αυτό..."
Λεει και βγαίνει από το δωμάτιο...
"Με συμπαθεί τελικά..."
"Αχαχαχ ναι..."
Φυσικά και Όχι η μαμα μου πιστεύει ότι καπνίζει περνει ναρκωτικά και συνέχεια οταν γυρνάω αργά στο σπίτι με μυρίζει...
Ούτε σκύλος να ήταν..."Πεινάω..."
Την ακούω να λέει...
...................
"Ποτέ φεύγεις είπαμε;"
"Το Σάββατο..."
Λέω και ξεφυσαω...
Δεν θέλω να πάω...
Η γιαγιά μου είναι άρρωστη και η μητέρα μου θέλει να είναι εκεί τις τελευταίες μέρες της ζωης της...Εεεε να πάει εκείνη...
Εγώ γιατι; Ποτέ δεν ήθελα την γιαγιά μου κατηγορούσε συνέχεια την μαμά μ και την χτυπούσε μπροστά μου όταν ο μπαμπάς μου μας παράτησε λες και έφταιγε εκείνη..."Bridget..."
"Hmm...."
"Πάλι χάθηκες... Τι σκέφτεσαι;"
"Δεν θέλω να πάω Μελ..."
"Οοο μωρό μη στεναχωριέσαι για λίγο χρονικό διάστημα θα κάτσεις... Χμμ μπορεί και να ερθω απο εκεί αν είναι..."
"Αληθεια;"
"Ναι... Τεσπα πρέπει να πηγαίνω τώρα... Έχω δουλειά... Θα έρθω μάλλον τις 2 τελευταίες ώρες σήμερα..."
Λέει και σηκώνεται από το τραπέζι λυγίζει μπροστά μου και με φιλάει πεταχτά...
Η Μελ δουλεύει σε μια καφετέρια έχει πιάσει δουλειά εδώ και 2 μήνες... Τις Κυριακές έχει μόνο ρεπό και πηγαίνουμε σε κλαμπάκια...
Εγώ από την άλλη σχολείο κοιτάω το κινητό μου και έχει πάει 7:30...
Τρέχω στο δωμάτιο μου και βάζω το ισιωτικη στη πρίζα και πηγαίνω στην ντουλάπα μου...Ισιώνω το μαλλί μου και βαζω την τσάντα μου στο ώμο...
Έτοιμη...
YOU ARE READING
My Adopted Cousin...
Teen FictionDaddy said... "If boys don't like you, they are absolutely gay..." But if I don't like boys what does that...