#three

78 5 0
                                    

   Цей хлопець виглядав наче всі і все тут... кхм... нижче його рівня. Хоча, що? Нижче його рівня? Він в старшій школі, Алекс, а не у триклятому королівському палаці!

  В мене виривається сміх, і настільки гучний, що Чімін дивиться наверх. Зараз, коли він стоїть ближче, я можу розгледіти його обличчя. Нудьгуючий вираз зовсім не псує його. Роуз шепоче мені: "А він симпатичний", але це не так. В ньому немає тієї смазливості, як у тих хлопчиків, про яких дівчата шепочуть в шкільних туалетах або на ночівлях.

Він гарний. Неймовірно гарний. Ставний, з левиним поглядом та пухкими вустами. Красень, котрого можно побачити в рекламі корейської косметики. Незважаючи на щільну завісу претензійності, котра йде в слід за ним, його очі кольору меду - коричневий настільки світлий, що таке враження, наче з золота. І зараз вони дивляться на мене.

  Роуз видає звук ,схожий на крик маленької мавпочки й ховається мені за плече.

- Він дивиться на нас!

- Чому ти ховаєшься?

- ... - я закочую очі.

- Він тобі подобається.

- Не так голосно! - вона стискає мою шию й тягне.

- Ауч! Обережніше, ти не можеш зламати мій хребет, він мені ще потрібен!

- Тоді не кажи такі несинітниці, як ця, так голосно!

- Але він тобі подобається!

  Мені вдається відірвати її пальці від частини моєї нервової системи, впевнившись, що я можу дихати, і йду до туалету, щоб попісяти.

  В туалеті безлад, унітаз брудний й перед тим, як вийти, я поплескую його в знак жалоби. Будь сильним, друже. Так чи інакше, це все колись закінчиться. Або ми всі помремо від алкогольного отруєння ,або ти зруйнуєшься через кислотність рвоти, котрій ти підвіргся. Вони дають тобі пенсію? Ні? Вони повинні. Ми повинні протестувати. Пікет. Союз Об'єднаних Туалетів. Коли я завершую свою розмову з туалетом абсолютно нормальним способом, я вихожу й бачу те, що мені точно не подобається - Роуз знову внизу.

   Але хлопці залишили її у спокої. Всі, окрім одного. Чи скоріше цей хлопець, котрого вона не може залишити в спокої.

- З... зазвичай, я не бачила тебе на таких вечірках. - Роуз заікається, хвилюючись перед ніким іншим, як Чіміном. Він насміхається.

Love YourselfМесто, где живут истории. Откройте их для себя