beğenenler jjkookie, eatjin, namjoonie ve 3.456 diğer kişi
mochimchim - her an silebilirim, gülüşü biraz fazla güzelde
namjoonie etiket bekliyorum, beN çektiM yA hanİ
hoseokue jimin hev yu gat ays¿?
jjkookie senin ingilizcene tüküreyim hyung @ hoseokue
swaggydboy kirletmeyin lan fotoğrafı
~~~
Hazırladığı kahvaltı masasına tekrardan göz gezdirip son olarak çatal ve bıçakları kenarlara bıraktı. Diğerlerini evden zar zor göndermişken Yoongi'nin gelmesini beklemeye başladı.
Üzerinde ki mutfak önlüğü ile koltuğa oturduğunda telefonunun titrediğini duymuştu.
Nereden geldiğini anlamaya çalışırken karşı koltuğun yastığının altından geldiğini farketti.
Telefonu eline aldığında aramanın Yoongi'den geldiğini görünce yüzüne bir gülümseme yayıldı.
"Efendim?"
"Selam Jimin, öhm, Yoongi ile bugün buluşacakmışsınız sanırım." Namjoon'un fısıltı halinde konuşması tedirgin etmişti.
"E-evet, kahvaltıya gelecekti, neden ki?"
"Bugün gelemeyecek gibi görünüyor, şey... biraz... içmişte..." Devam edecekken biranda susması bir şeyler sakladığını anlatıyordu.
"Başka ne oldu Namjoon, ne saklıyorsun?" Jimin yüzünde ki gülümsemenin silinmesine engel olamazken biraz önce kalktığı koltuğa tekrar oturdu.
"Nasıl söylesem bilemiyorum ki, bir kızla bera- yah yah yah! Ne yapıyorsun sen?" Biranda arkadan gelen Yoongi'nin sesi ile kaşları çatıldı Jimin'in.
Yoongi üzerinde ki bornozla Namjoon'un yanına gelip elinden telefonu hızla çekip aldı.
"Jimin, orada mısın?"
"Şey, e-evet."
"Namjoon neler söyledi bilmiyorum ama nimet çarpsın ki yalan. Daha şimdi duştan çıktım, giyinip yanına gelecektim." Yoongi Jimin'e açıklama yaparken Namjoon'un kafasına vurmayı da ihmal etmiyordu.
Birkaç dakika öncesine kadar içine oturmuş olan godzilla şimdi kalkmış, ve rahatlamıştı.
"Götümden ter akıyor, sanırım sen gelmeden silmem gerek."
"Göstereceksin yani?"
"Bakarız." dedi Jimin utangaç bir şekilde saçlarını karıştırırken.
"5 dakika içinde oradayım."
~BÖLÜM SONU~
Yıllar sonra bölüm atan yazar bugün itibariyle 1. sınavlarını yıkık orospu çocuğu şeklinde atlatmış bulunuyor.
Ayrıca bu kitapta smut yazmayacağım bunu da belirteyim.
Ve...
Bir sonra ki bölüm final:")
Çok sikim sonik bir kitap olduğunun farkındayım, özür dilerim, ama umarım yüzünüzü birazda olsun gülümsetebilmişimdir.~
Sizi seviyorum mochimochiler~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spark ; ; yoonmin
Kısa Hikayemochimchim; Sana aitmişim gibi konuşmayı ne zaman bırakacaksın? swaggydboy; Hiç bir zaman, Çünkü bana aitsin:) Belki bedenen değil ama... Kalben, Yalnızca bana aitsin...