Dimineaţa:
Ma trezesc din cauza unui ciocanit in usa.Ma ridic in capul oaselor si zic:
-Intra!pe jumatate adormita inca.
-Neața! Spune baiatul pe un ton dulce si blind.
-Neața, cit este ora?intreb eu putin nedumerita.
-Este 11:30AM .Ai dormit destul de mult.
-Oh,da ...a..a scuze nu...amm.
- Nu...este ok poti sa mai dormi daca mai vrei.Spume acesta cu o fata dulce.
-Multumesc dar nu...as vrea sa maninc ceva .
-Sigur...imbracate si vino jos la bucatarie.
- Bine.
Dupa ce am facut un dus si m-am imbracat in ceva lenjer am plecat jos la bucatarie.Ajunsa acolo simteam miros de clatite.
Ma asez la masa fara ca baiatul straniu sa ma observe.
Insa cind se intoarse sa puna farfuria cu clatite pe masa se speriase.Farfuria facindu-se bucatele.
-Aish!! Ce m-ai speriat!spune acesta punind mina la inima .
- Doamne scuza-ma nu am vrut.
-Lasa nu e nimic, o sa fac altele.
-Pot sa te ajut?
- Da, poti sa incepi prin a stringe tot dezastrul acesta de pe jos.
- Bine .
Dupa ce am strins tot de jos si am micat clatitele noi pe care le-a facut baitul.Straniu este ca eu nu stiu cum il cheama si nici el nu stie cum ma cheama.
- Pot sa te intreb ceva? Spune baiatul
-Da, sigur.
-Cum te cheama?
-Auu,am uitat sa ma prezint, eu ma numesc
YounMi sunt din California am 18 ani mama mea e nascuta in California iar tatal meu este Coreean,seman mai mult cu tatal meu dupa cum vezi sunt mai mult coreeanca.Acum daca nu te superi poti sa imi spui si mie cum te numesti ?
- A da sigur, ma numesc Park Jimin, am 19 ani sunt din Busan si sunt un cintaret cunoscut din trupa...
Nu reuseste sa spuna denumirea caci io iau eu inainte.
-BTS, spun zimbindui
-Da, de unde stii?intreaba putin confuz
-Pai ai spus ca esti un cintaret cunoscut
-Pai da dar nu ma asteptam ca sa stii in genere de KPOP.
-Tu glumesti? Kpopul este genul meu preferat de muzica.
-Daca vrei pot sa iti fac cunostinta cu restul trupei.
-Sigur, as vrea.
Dupa ce am mincat si am strins totul ne-am pregatit si am plecat impreuna cu Jimin la BigHit unde am facut cunostinta cu restul.
- Hey, spune baiatul pe nume TaeTae.
-Buna!
- De ce stai singura? Jimin iar si-a lasat iubita.spune acesta cu subinteles
-Jimin nu este iubitul meu, bine?!spun eu putin iritata de ceea ce a spus baiatul
-Serios? Scuze nu am stiut...de obicei el venea cu iubitele lui doar nu cu fete asa...simple
-Nu e nici o problema...dar ce obiceiuri mai are Jimin?(daca tot a inceput de ce sa nu continuam?)
- Jimin e un baiat de treaba si un prieten bun.Mereu ne ajuta, pe toti nu conteaza ca poate atunci sau nu mereu isi face timp pentru noi chiar daca citeodata noi nici nu il bagam in seama.Cit despre relatii...a avut o prietena dar aceasta ia frint inima si de atunci nu sa mai intilnit cu nimeni.
-Dar cum sa intimplat faza cu iubita?
Back in past:
Jimin pov:
- GATA!ajunge nu mai vreau sa sufar din cauza asta
-Dar nu a fost nimic mai mult decit o noapte Jimin, si te rog sa nu faci criza de nervi acum... da?
-PLEACA!spun eu printre lacrimi
-BINE!nu ai decit sa plingi, nu am nevoie de unul ca tine care e gelos la tot pasul...PA sa ai o viata buna!
Si acestea fiind spuse fata pe nume Lisa pleca si de atunci baiatul nu mai auzise nimic de ea.
Back in present:
-Uau...nu ma asteptam la asa o poveste.
-Da, Jimin a suferit mult dupa ea,nu iesea cu saptaminile din casa si nu minca nimic cu zilele.Dar acum sa pus pe picioare cit de cit.
- Imi pare rau pentru el, chiar daca ne cunoastem de putin timp
-Stai, voi de unde va stiti?
-Aaa pai poveste lunga.
-Pai eu am timp hai dai bice.
-Ok...
Dupa ce iam povestit tot baiatului el nu a zis nimic,doar sa ridicat de pe scaun si a plecat lasinduma singura in sala de dans unde ei faceau repetitii.Restul trupei erau la masa.Eu nestiind unde sa ma duc am stat acolo,insa nimeni nuai venea inapoi.
Tae Tae pov:
-Jimin,am vorbit cu YoonMi.
-Si ce a spus?
-Mai nimic interesant..mia povestit de cum vati intilnit si restu.
-Si unde e ea acum?
Baitul nu termina bine de terminat fraza caci din sala de repetitii unde era YoonMi se aude un tipat.Cei doi fug repede sa vada ce se intimpla si cind deschid usa vad pe...Deci....cum va parut acesc capitol?
Sorry ca scriu asa rar(foarte rar) dar am examene la scoala de arte si nu prea am timp liber,trebuie sa ma ocup .In fine o sa ma revansez eu cumva.Multumesc ca ma cititi pwp.