The Fight

29 6 2
                                    

Hikayenin devamı... Vote ve okumalarınızı acilen arttırın!! Bu arada hikaye kapağım nasıl olmuş?? İyi okumalar! :-) 

   Ertesi gün, dünkü konuşmadan sonra -kısa olsa bile- kendimi mutlu hissetmiştim. Artık Katniss' le tanışabilmiştim. Onun yüzündeki gülümsemeler benim hayatta gördüğüm en güzel gülümsemelerdi sanki, çok etkileyici bir yüzü vardı.  Evden çıktıktan sonra Logan'la sohbet edip okula gelmiştik. Bugün ise ilk sıkıcı dersimiz Matematik hocası Mrs. Bonns ileydi. Bu hocanın değişik bir tavrı vardı ve ben bundan hiç hoşlanmıyordum. Neyse, bir sene boyunca çekecektim bu tavrını. :-(

Aslında ben en çok İngilizce derslerini seviyordum. İngilizce diline yatkınlığım vardı benim. Uzun bir oflamadan sonra en sonunda mat. dersi bitmişti.  Bu arada sınıfımızın en gıcık ve şişman çocuğu Goyle benimle alay etmek için hemen yanıma gelmişti. Bunu biliyordum, çünkü her zaman bunu yapıyordu, off... Hatta geçen sene onunla bir ara bayağı kavga etmiştim ve az daha disipline gidiyordum. Annem bile bu duruma kızıp bana ceza vermişti, çocukmuşum gibi... Dersten sonra Goyle hemen yanıma gelip beni sinirlendirecek şeyler söylemeye başlamıştı. Hemen ona cevap vermek zorunda kaldım.

" - Goyle, kötü şeyler olmasını istemiyorsan, lütfen yolumdan çekil !!      (Ne sinir bozucu bir çocuktu bu...) " dedim ona.

O da, " - Olursa n'olur beyefendi! " diye bağırınca kendime hakim olamayıp onun yüzüne vurmayı başarmıştım ve kavgayı başlatmıştım sanki. Bu sıralar sinirlerime hakim olamıyordum.

Sonra birden, Katniss aramızdaki kavgaya son vermek için gelince, Goyle beni yere sert bir şekilde düşürüp kolumu kanatmıştı gerizekalı !!

Katniss kolumdaki kana bakınca birdenbire yüzünde bazı değişiklikler olduğunu fark ettim, sanki yüzündeki damarlar ortaya çıkıyor gibiydi. Katniss oradan ayrılınca peşinden gitmeye çalıştım ama çok hızlı gidiyordu sanki ve uzaktan bana " - Sakın, arkamdan gelme! " diye seslendiğini duyuyordum. Bir süre sonra ortadan kaybolmuştu ve ben neler olup bittiğini anlayamamıştım bile...

***

Akşam olmuş, evde, odamda düşünceli bir şekilde oturuyordum. Bugün, o olaydan sonra kafam karışmıştı ve Katniss'i ortada görememiştim. Çaresizce yarını beklerken yatağımda uyuyup kalmıştım bile.

             

Vampire and Human StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin