Hoofdstuk 27.

294 19 9
                                    

Yeaaah new chaptaaa :)

Sorry dat het zolang duurde maar daarom wel lekker extra lang ♥

Enjoy!

-------------

Hoofdstuk 27.

Louis’ Pov.

“oké Jessa, laatste ronde, kom op meid, geef me alles wat je hebt!” ik grinnikte om de fotograaf en keek met rode wangen naar Jessa die haar uiterste best probeerde te doen voor de fotoshoot. Naast haar stond Niall en ik had de vorige avond zo gebeden of ik die fotoshoot met haar mocht doen, maar nee… ik liep haar ondersteboven… ik ben zo’n verschrikkelijke kluns, ook om dat ik haar ondersteboven liep maar vooral omdat ik haar zo leuk vind en ik weet dat ze vriend heeft.. Liam Payne… de jongen die Roy en zijn baas zo erg haten, maar.. als hij de vriend van Jessa is moet het toch wel een leuke gast zijn? Ik zuchtte en knipoogde even naar Niall de me trots toekeek.

Uiteindelijk was de fotoshoot afgelopen en zag ik mijn kans schoon om met Jessa te gaan lunchen, vlug liep ik op haar af en bood haar een handdoek aan, ze glimlachte en pakte deze dankbaar aan ‘thanks Lou’ antwoorde ze vrolijk terwijl ze het zweet van haar gezicht depte, Gosh wat was ze sexy zo en wacht… noemde ze me nu Lou ? ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen en pakte snel haar handdoek weer waardoor ze me vragend aankeek, ik ontweek haar vragende blik en gooide snel de gebruikte doek achter me neer “kom je zo lunchen?” vroeg ik zacht, ik kom mezelf wel voor m’n kop slaan, ik had geen greintje zelfvertrouwen meer over! Ik zag hoe Jessa begon te glimlachen en samen liepen we de kant van de kleedkamers op “is goed, ik zie je zo” antwoorde ze en liep haar kamer binnen. Eigenlijk wou ik haar achterna lopen maar ik hield mezelf in, in plaats daarvan liep ik verder de gang door en wachtte totdat ze klaar was.

Jessa’s Pov.

Ik grinnikte om Louis en hoe stuntelig hij deed maar het maakte me niets uit, iets in me vond het schattig. Ondertussen liep ik naar de grote spiegel waar ik mezelf goed bekeek, ‘veel te veel make-up’ mompelde ik zacht en trok om te beginnen die verschrikkelijk hakken uit, daarna volgde het jurkje die vervangen werd door een simpele jeans broek en een wit shirt, als laatste trok ik mijn all stars aan en verwijderde de overtollige make-up op mijn gezicht, alleen de mascara en oogpotlood liet ik zitten. Goedkeurend bekeek ik mezelf in de spiegel en glimlachte, dit is veel beter..

“Ik ben klaar!” riep ik vrolijk terwijl ik op Louis afliep, Louis glimlachte en keek me onderzoekend aan “much better” mompelde hij zacht, ik grinnikte en schonk hem een vragende blik “die make-up was gewoon teveel en door die hakken was je langer dan mij!” beantwoorde hij lachend mijn vragende uitdrukking en samen liepen we verder richting de kantine.

“Louis! Jessa! Kom hier zitten!” vrolijk keek ik op van mijn bordje met eten richting een tafel waar twee jongens vrolijk naar ons zwaaiden, ik keek naar Louis die vrolijk terug zwaaide en mij daarna meetrok naar Niall en Zayn waar we aan tafel schoven. “is Harry er niet ?” merkte Louis opeens op. Zayn en Niall keken elkaar vragend aan “die kreeg net een smsje van de grote baas” knipoogde Zayn, Louis knikte begrijpend terwijl ik wat ongemakkelijk naar mijn bordje staarde, ik voel me nieuw… een groentje dat nog van niets weet.. “Jessa ? waar denk je aan ?” Niall keek me vriendelijk aan en porde met zijn hand in mijn zij “niets hoor… ik voel me gewoon zo nieuw hier” mompelde ik daarna zacht waardoor de jongens een ‘awh’ geluidje maakten. Ik grinnikte en net op het moment dat ik wat wilde zeggen voelde ik een hand op mijn schouder en Harry zette zijn dienblad voor me op tafel “Hi princess” begon hij vrolijk en zonder enig pardon duwde hij Louis iets opzij en wurmde zich tussen ons in, Louis keek hem met dodelijke blikken aan maar ik besloot te doen of ik niets zag, in plaats daarvan kletste ik vrolijk verder met Harry.

"jongens ik ga ervandoor denk ik” zei ik na een tijdje en stond op van de bank, de jongens knikten en Harry die nog altijd naast me zat stond ook op “ik loop wel even mee” knipoogde hij en samen liepen we richting de uitgang van het gebouw, niet wetende dat Louis ons volgde..

“Ik zie je morgen Hazz” ik trok Harry in een knuffel en liet hem daarna los waarna ik de trap wou aflopen, maar Harry daarentegen pakte mijn pols vast en trok me terug zodat ik dicht tegen hem aanstond, zijn mooie groene ogen keken me speels aan en voordat ik het doorhad had hij zijn lippen tegen de mijne aangedrukt, ik schrok van zijn reactie en wist niet goed wat te doen, pas toen ik zijn tong langs mijn lippen voelde glijden duwde ik hem weg, ik keek hem alleen nog maar vragend aan en zag hoe hij zacht op zijn lip beet toen hij langs me heen staarde, ik draaide me om en zag daar een bekende auto staan… Liam…

Liam’s Pov.

Het zit me gewoon niet lekker… het is niet dat ik Jessa niet vertrouw maar alleen de gedachte al dat ze daar met zoveel knappe jongens rondloopt die samen een fotoshoot met haar doen maakt me al misselijk. Ik zuchtte en gaf nog een harde stoot tegen de boksbal voor me, genoeg voor vandaag. Vlug liep ik naar de kleedkamer en wierp een laatste blik op de klok voordat ik één van de douches inliep. Als ik snel ben, ben ik eerder vrij als Jessa en kan ik haar ophalen! Ik begon te glimlachen bij de gedachte en sprong snel onder de douche.

Eenmaal in de auto gaf ik zo veel mogelijk gas, ik wou zo snel mogelijk Jessa weer zien, ik kan er niet tegen dat ze nu bijna iedere dag weg is. Met een glimlach reed ik het terrein van het grote gebouw op en zag in de verte twee mensen staan, langzaam reed ik dichterbij en ik zag dat ze stonden te zoenen, vast één of ander stelletje, ik besloot om maar naar binnen te lopen en Jessa op te zoeken en te verassen maar net toen ik de autodeur opende en uitstapte stortte mijn wereld in, het meisje draaide zich om toen zag ik pas dat het mijn meisje was.. mijn Jessa… verslagen stapte ik weer in en reed zo snel mogelijk weg.. Niet wetende dat iemand op de bovenste etage vermakelijk uit het raam toekeek.

---------------------

Cliffhanger!

what do you guys think ?

Tell me ! ♥

Fight the pain. ~ Liam 1D FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu