MULTİMEDİADA DAMON VE FRANCİSCO MÜKEMMELLİĞİ.
İYİ OKUMALAR..
"Ne yapıyorsun be!!"diyerek yavaşça bağırdı.
"Lanet olası kulaklığın yüzünden burda uyuyamıyorum.."diyerek sinirli birşekilde karşılık verdim.
"Beni uyandırman yeterli olurdu"dedi.. Derin bir nefes alıp devam etti "lanet olası şey benim kulaklığım değil sensin"diyerek bağırdı.
Lan şuanda kız olduğun için annenle babana duğa et lan.
"Bak kızım sınama beni.. Siktiğimin kulaklığını parçalatma bana"diyerek cevap verdim ya konuşucaktım yada şu siktiğiminin ağzını dağıtıcaktım.
"Güç gösterisi falanmı yapıcaksın... Bence sen beni sınama!!"dedi sinirli bir ses tonuyla.
Etraftakiler, hostesde dahil bize bakıyordu. Tam ağzımı açıp bize bakan sürtüklere ve piçlere saydırıcakken yanımdaki sürtük benden önce davranıp "ne o eğleniyormusunuz?! Burda sirk oynatmıyoruz kıçınıza tekme yemek istemiyorsanız dönün önünüze"diyerek ayağa kalktı ve konuşması bitince tekrar yerine oturdu.
Bir dakika bu biraz önce kızla tartışan kız. Böyle hırçın davranınca kendini hatırlattı sürtük.
"Kapa lan çeneni.. Sende dön önüne"dedim bana sinirli bir şekilde bakerken elindeki kulaklığı alıp "bu bende kalıyo"dedim ve kafamı arkaya yaslayıp gözlerimi kapadım.
***
DESTİNY'NİN AĞZINDAN.
Gece hostesin sesiyle uyandım. Sanırım 13 saatlik yolculuğumuz bitmişti. Kolumdaki saate baktığında saatin gece 02:00 olduğunu gördüm bi saat geç gelmişiz ahhh tanrım lanet olsun beni bekleyen araba çoktan gitmiş olmalı.!!!
"LANET OLSUN"Diye bağırdığımda uçakta kalan bir kaç kisi gözlerini bana dikti. Ne yani bagırmak yasak falanmı.?!
Neyse. Bir yolunu bulucaktım.
Sırt çantamı sırtıma geçirip valizimi almak için görevlinin yanına gittim. Görevlinin yanında, yanımda oturan piç vardı onu görmezden gelip görevliyle konuşmaya başladım.
"Valizim"dedim ilerideki valizimi kafamla işaret edip bana vermesini ima eden bakışlarla.
"Buyrun"diyerek valizimi bana doğru uzattı. Valizimi alıp tam uzaklaşıcakken buralarda nerde taksi bulabiliceğimi sormak için tekrar görevliye döndüm ve tekrar konuşmaya başladım.
"Bir saat geç inmişiz bunun sebebeni öğrenebilirmiyim?!"diyerek sert bir çıkış yaptım.
Yanımdaki piç bana bakarak "bir saat geç kalktığımız için"dedi ve tekrar kafasını çevirdi.
"Harika!!!! Dedim alaycı bir şekilde gülerek devam ettim "beni bekleyen araç bir saat önce gitmiş olmalı buralarda nerde taksi var?!"diyerek bir umut görevliye baktım nede olsa gecenin bu saatinde taksi bulmak okadarka kolay olmasa gerek.
"Bulamazsın"dedi yine yanımdaki piç bana bakıp piç bir sırıtışla.
"Konuşmaya seni dahil ettiğimi hatırlamıyorum"dedim sahte bir gülüş atarak.
Ne sanıyordu bu piç kendini? Hah!!! Aslında sima olarak bir yerden tanıdık geliyordu ama tam olarak çıartamıyordum nede olsa aynı şehirde yaşıyoruz illaki biryerlerde karşılaşmış olabiliriz..
"Sadece insanlık görevi"diyerek elindeki birkaç evrağı imzaladı ve görevliye uzattı bir iki adam gelip valizlerini taşıdılar bu sıradada yanımızdan uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Egoist♔
Roman pour AdolescentsKARŞI KOYULAMAYAN BİR KIZ VE KARŞI KOYAMAYAN BİR ÇOCUK..