Seznamte se, Avengers

1.6K 127 3
                                    

Uvnitř oné podivné budovy byla velká spousta lidí. Jakmile jsme vešli, okamžitě se vším přestali. " Nemáte nic na práci?" vyštěkl někdo. Podívala jsem se nahoru. Na něčem, co vypadalo jako balkónek stál onen snědý muž. " Zdravím slečno Moyo." pozdravil mě, když si všiml, že na něj hledím. Otočil se a odešel. Po chvíli však stál vedle nás. " Děkuji vám, pane Starku. Od teď se o ní postaráme my." řekl chladně. Tony se ušklíbl. " Není zač. A teď když dovolíte." řekl a otočil se k odchodu. " Pane Starku, budeme vás potřebovat na testování." ozval se ten muž. Tony se otočil a povzdechl si. " Už jste mě testovali snad stokrát." namítl. " Ano, ale musíme s tím pokračovat." oznámil mu. Tony si povzdechl a odešel. Muž se na mě podíval. " Mám takový dojem, že jsem se vám ještě nepředstavil. Nick Furry, vedu to tu." představil se. Přikývla jsem. " Slečno Hillová, odveďte prosím slečnu Moyu do jejího pokoje." křiknul. Za ním se objevila jakási žena. Kývla na mě a já jsem jí následovala. Celou cestu jsem pozorovala okolí, abych si zapamatovala, kudy bych kdyžtak mohla utéci. Šli jsme po schodech a došli jsme do chodby, kde byla velká spousta dveří. Jedny otevřela.

Pokoj byl hezky zařízený. Velká postel, skříň, knihovna a stůl. Na zdech byli nějaké obrazy. " Brzy se pro vás někdo staví." řekla a odešla. A co teď? Posadila jsem se na postel a začala jsem se snažit přemístit se. Snažila jsem se myslet na nějaké místo. Jenže nevěděla jsem ani na jaké, když jsem znala jen Asgardské vězení, Lokiho hrad, byt Tonyho a tohle místo. Bylo mi hrozně a málem jsem začala brečet, jenže najednou někdo zaklepal. " Dále." řekla jsem mírně roztřeseným hlasem. Dovnitř vešel muž. Viděla jsem ho už u Tonyho. Byl vysoký, svalnatý a se světlými vlasy. " Ahoj." řekl rozpačitě. Jen jsem přikývla. " Já... jmenuji se Steve Rogers." představil se. " Moya." zamumlala jsem. Stál tam a rozpačitě přešlapoval. " Bojíš se?" zajímalo ho. Zamyslela jsem se. " Asi?" odtušila jsem. Mile se na mě usmál. " Tak to nemusíš. Všichni jsou tu hodní." ubezpečoval mě. Přikývla jsem. Následovalo další zaklepání. Dovnitř vešla zrzavá žena. " Tak tady jsi." řekla a dívala se na Steva. Tvářil se omluvně. " Byl jsem se seznámit." vysvětlil. Prohlédla na mě. " Ach, ty jsi Moya že? Jsem Natasha." řekla a podala mi ruku. Žeby gesto na seznámení? Přijala jsem ji a potřásli jsme si.

Opět se otočila na Steva. " Furry tě hledá. On a Stark jsou v řídící místnosti. Musejí něco probrat." oznámila mu. Přikývl. " Tak možná později." řekl když se na mě otočil, mrknul a odešel. Natasha mi zamávala a byla také pryč. Zase jsem byla v místnosti sama. Šla jsem se podívat na knížky. Jaká to smůla, jazyk na této planetě byl jiný než na Asgardu. Jak se vůbec jmenuje? Takže mi nezbývalo nic jiného, než si prohlížet obrázky. Rozhodla jsem se, že než se naučím používat moje schopnosti, budu se také učit číst. Ozvalo se další zaklepání. Ani nečekal, jestli ho pustím a vešel do místnosti další muž. " Čau. Jsem Clint Barton. Pojď prosím za mnou, půjdeš na vyšetření." oznámil mi. " A co když odmítnu?" zajímalo mě. Ušklíbl se. " Myslím si, že nemáš na výběr." řekl. Protočila jsem očima ale poslušně jsem ho následovala. Vedl mě dalšími chodbami a já jsem se pomalu začala ztrácet. Šli jsme k místnosti, která byla oddělená sklem. Za ní byl další muž. Opravdu? To tu nemají ženy? Vešli jsme dovnitř. " Zdravím. Jsem Bruce Banner. Prosím, posaď se." řekl. Uposlechla jsem ho, opět. Clint tam stál a vše pozoroval.

Bruce kolem mě začal pobíhat s různými podivnými stroji. Trochu mi to nahánělo strach. Pořád si něco zapisoval a tak dále. Nevím jak dlouho jsem tam čekala, ale značně mé bolel zadek. Konečně mi řekl, že můžu jít. " A co mi je?" zajímalo mě. Zavrtěl hlavou. " Ne, to není vyšetření kvůli nemoci. Spíš chci o tobě něco zjistit." vysvětlil. " A co jste zjistil?" naléhala jsem na něj. Usmál se. " To zatím nevím. Musím počkat na výsledky testů." řekl v klidu. Povzdechla jsem si. Clint mě pak zase odvedl do pokoje. Sedla jsem si na postel a nevěděla jsem, co mám zase dělat. Pár hodin uplynulo a já jsem byla pořád zavřená ve svém pokoji a nudila jsem se. Co se mnou bude? Co asi dělal Thor? Bohužel, musela jsem si vzpomenout i na Lokiho. Jak na tom je a co dělá? Při vzpomínce na něj mě opět bodlo u srdce. Mohla jsem mu někdy odpustit? Přeci jen mě docedla podvedl. A najednou mi to došlo. Vždyť já mám prý schopnost léčit. Proto na ty lidi poté už Lokiho kouzlo neúčinkovalo. Zřejmě. Bylo to docela zvláštní. Docela mě zajímalo, co ještě dokážu.

VězeňkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat