"Sana inanamıyorum Jungkook!"Yalnızca 20 dakika önce duşa girmiş, ve girmeden önce Jungkook'a hazırlanmasını söylemişti.
Ama beyefendi hala kıçını devirmiş yatıyordu.
"Yarım saat sonra dersin var. Ayrıca bugün futbol takımının turnuvalar için toplantısı var ve sen hala koca kıçını devirmiş yatıyorsun Jeon Jungkook."
"J-joon.."
Hafif kısık ve titrek sesi diğerinin içinde minik endişe tohumları filizlendirmişti.
Geniş yatağın diğer tarafına doğru yöneldiğinde, Jungkook'un başını kolları arasına aldığını gördü.
"Neyin var güzelim?"
"B-ben şey... Karnım ağrıyor."
Namjoon bu numarayı gayet iyi biliyordu.
Ne zaman evden çıkmaları gerekse, Jungkook'un ya karnı ağrıyordu, ya başı. Ya da midesi bulanıyordu ve kendini lavaboya kilitliyordu.
"Hadi ama bebeğim. Bu numarayı daha dün kullandın. Daha iyi bahaneler bulmalısın."
Yavaşça, kıvrılmaktan minicik olmuş bedenin üzerine bıraktı kendini. Yumuşak sevgi öpücükleri küçük olanın her yerindeydi.
Ensesinde, omzunda, çenesinde..Küçük kıkırtılar bırakmaya başlayan Jungkook sahte karın ağrısını unutmuştu çoktan.
"Hadi kalk, itiraz istemiyorum bugün dışarı çıkacağız."
"Çıkamam. Dışarı çıkınca...nefes alamıyorum Joon. Sokaklar, caddeler, arabalar, insanlar.. hepsi üstüme geliyor sanki. Sanki...ölüyorum."
"Ne sokaktaki insanlar.."
Sağ göz kapağına minik bir öpücük,
"Ne de caddelerdeki arabalar,"
Şimdi de sol göz kapağına.
"Ben yanındaysam sana hiçbir şey yapamaz, bilmiyor musun sevgilim?"
"B-biliyorum ama.."
"Ama.."
"Bugün dışarı çıkmak istemiyorum. Onun yerine evde kalıp,"
Ellerini Namjoon'un kaslı kollarına koyduktan sonra devam etti sözüne.
"Bir şeyler yapsak..olmaz mı?"
Küçük olan alaycı bir şekilde Namjoon'un daha kesemediği sakallarını öpüyordu.
'Bu son' dedi Namjoon içinden.
"Peki.." Zoraki bir şekilde gülümsedi. "Sen nasıl istersen öyle yapalım meleğim."
Kavurucu güneş, o gün en tepeye kadar çıktı, evlerinin geniş penceresinden iki bedenin birbirine karışmasına şahit oldu ve utancından yerini aya bıraktığında, Namjoon not defterine bir şeyler karalamakla meşguldü.
'17 Mart 2018
Jungkook'un anksiyete krizleri bugün yeniden başladı. Dışarı çıkmak istemiyor, bunun nedeninin son zamanlarda tekrar baş gösteren Agorafobisi* olduğunu düşünüyorum.
Bu rahatsızlığı aştığımızı düşünmüştüm ancak anladığım kadarıyla yalnızca geri plana atmışız.
Bugün yalnızca süt içti ve bir elma yedi.
Yeme bozukluğu yeniden baş gösterdi.
Tedavi:100mg ****'°
°
°*Agorafobi: Evden ya da güvenli bir alandan dışarıya çıkma korkusu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triggered •Namkook
Fanfiction"Benim küçük sevgilim, sen bana neler yaptın." °Namkook