Ο Χρήστος βγήκε από το δωμάτιο της Τζούλιας σκεπτικός. Κατευθύνθηκε προς το Γιώργο, ο οποίος μιλούσε με τους νεοσύλλεκτους πράκτορες.
"Γεια σας. Είμαι ο Χρήστος Παπαδόπουλος, δέκα χρόνια πράκτορας στο Τμήμα του Σαν Φρανσίσκο. Ελπίζω να είστε άξιοι πράκτορες και να είστε διατεθειμένοι να βάλετε τη ζωή σας σε κίνδυνο για να σώσετε τους πολίτες της χώρας μας. Και βέβαια να μην τα σκατώσετε όπως έκανα εγώ!" αστειεύτηκε εκείνος με μία δόση αλήθειας στα λεγόμενά του και όλοι οι άντρες του χαμογέλασαν.
"Ορφέας, Αντρέας, Μιχάλης και Ορέστης." τους σύστησε ο Γιώργος και αντάλλαξαν χειραψίες μεταξύ τους.
"Έχουμε ακούσει πολλά για 'σένα! Κρίμα που δεν είσαι στο τμήμα να ακούγαμε όλες τις ιστορίες από τη δική σου πλευρά." είπε ενθουσιασμένος ο Ορέστης και όλοι οι άντρες συμφώνησαν.
"Θα γίνει κι αυτό σύντομα! Χαίρομαι όμως που εσείς δε με βλέπετε σαν προδότη." χαμογέλασε ο Χρήστος και στράφηκε προς το Γιώργο.
"Μπορώ να σας τον πάρω για λίγο;" συνέχισε εκείνος και απομακρύνθηκαν από τους άλλους άντρες.
"Έλα ρε, τι έγινε; Τι σας είπε η Τζούλια;" τον ρώτησε ο Γιώργος.
"Τίποτα σπουδαίο, απλώς μας είπε πως τόσο καιρό προσπαθούσαν να με βάλουν στην σπείρα όμως δεν τα κατάφεραν. Η Τζούλια είναι σίγουρη πως ο Λεωνίδας θα τη σκοτώσει πριν καν μπει φυλακή. Κάτι πρέπει να κάνουμε. Αν υπάρχει κι άλλος πουλημένος στο τμήμα, ξέρεις πόσο εύκολο θα είναι για το Λεωνίδα να κάνει κι άλλη απόπειρα εναντίον της; Αν τον βοηθάει κάποιος, που βρίσκεται ανάμεσά μας, θα ξέρει τα πάντα ανά πάσα στιγμή." απάντησε ο Χρήστος και εξέταζε έναν έναν τους πράκτορες που βρίσκονταν στο διάδρομο.
"Κάτι σκέφτηκα, μένει μόνο να συμφωνήσει και ο Αρχηγός με αυτό." του είπε ο Γιώργος κι ο Χρήστος γύρισε να τον κοιτάξει.
"Τι;" ρώτησε αμέσως εκείνος ενώ κρεμόταν από τα χείλη του.
"Να γυρίσεις πίσω στο Σώμα και να προστατεύουμε εμείς οι δύο στα κρυφά την Τζούλια, όσο καιρό μείνει εδώ μέσα." απάντησε αδιάφορα εκείνος λες και ήταν το πιο απλό πράγμα στον κόσμο.
"Και πιστεύεις πως θα συμφωνήσει ο Αρχηγός με αυτό;" ρώτησε δύσπιστα εκείνος και ο Γιώργος ανασήκωσε τους ώμους του.
"Δε νομίζω να θέλει να χάσει και άλλους από τους άντρες του. Ήδη χάσαμε αρκετούς εξαιτίας της σπείρας." απάντησε εκείνος πιο σίγουρος αυτήν τη φορά.
"Ελπίζω να συμφωνήσει!" αποκρίθηκε ο Χρήστος.
"Το μοναδικό που έχεις να κάνεις εσύ είναι να βρεις τον παλιό καλό σου εαυτό. Φαίνεσαι χάλια, πιο μαλακός. Πρέπει να πάρεις δυνάμεις και να ξαναγίνεις ο δυναμικός πράκτορας που ήσουν. Πρέπει να τον κάνεις να σε ξαναεμπιστευτεί. Όλοι πρέπει να σου δείξουν εμπιστοσύνη, κι αυτό θα γίνει μόνο όταν γίνεις και πάλι ατρόμητος." του ανακοίνωσε ο Γιώργος και αυτός έγνεψε το κεφάλι του θετικά διότι ήξερε πως είχε δίκιο.
"Είμαι έτοιμος να αποδείξω την αξία μου σε όλους!" είπε σίγουρος εκείνος και ο Γιώργος χαμογέλασε.
"Αυτήν τη φορά δε θα μας ξεφύγει ο Λεωνίδας!" είπαν ταυτόχρονα οι δύο άντρες και στράφηκαν προς το μέρος του διαδρόμου όπου ένας άντρας άρχισε να πλησιάζει προς το δωμάτιο της Τζούλιας.
Αυτός, σίγουρα, θα ήταν ο Συνήγορος Υπεράσπισης της.
CITEȘTI
ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ...ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ (2ο ΒΙΒΛΙΟ) {TYS2023}
AcţiuneΟ πράκτοράς μας, βρίσκεται σε διαθεσιμότητα και ήδη έχει μπλέξει σε πολλά μπερδέματα! •Θα καταφέρει να γυρίσει πίσω στο Σώμα ως αρχηγός; •Τί θα γίνει με την Τζούλια; •Ποιος φυγάδευσε τον Λεωνίδα και τον Σκαρ; •Τί ρόλο θα παίξει η Μέλανι; •Θα απ...