Test osobnosti

78 0 2
                                    

Je celkem zvláštní ,když vám v takovým testu vyjde plný počet bodů. Ale furt to není tak děsivý ,jako ,když unášíte lidí a pak je necháváte si vybrat jestli smrt nebo sex.
Jo já se vlastně nepředstavila, jmenuji se Helena je mi sedmnáct a už mám padesát obětí, no to už nezní tak pozitivně ,co?
Když jsem si dělala ten test ,došlo mi ,co doopravdy jsem, snažila jsem se to tajit ,pak nějak zamaskovat, ale nešlo to. Tak jsem se rozhodla to netajit a dát to najevo, ale zase ne tolik ,aby na to přišla policie nebo tak něco. No doma mám vyvěšený dny kdy jdu do parku a náhodou tam najdu nějakýho kluka, pak k tomu náhodnýmu klukovi přijdu ze zadu dám mu hadřík s chloroformem na pusu a pak ho odtáhnu do auta( těžká práce únosce). Pak ho svážu na židli( což taky není nejlehčí) na oči mu dám šátek a čekám než se probere( to se většinou pozná ,tak ,že začne křičet). Pak se ho zeptám na divný otázky ve smyslu kolik mu je, jak se jmenuje a nakonec ho nechám vybrat jestli se mnou chce chodit( víte v jakým smyslu) nebo jestli chce sex a nebo třetí možnost( třetí možnost je ho mučit( varovala jsem vás ,že jsem psychopat)).
Tak první kapitola je tu, v tom testu nahoře mi vyšlo "jenom" 270 bodů takže proto mě napadlo to napsat. Tak ,klidně dejte ⭐ nebo napište komentář a ahoj.

PsychopatKde žijí příběhy. Začni objevovat