16 장

743 49 32
                                    

---

Semenjak Jinhwan mengalami mimpi yang memperlihatkan dirinya sedang diperkosa seorang lelaki , tubuh Jinhwan semakin sensitif terhadap sentuhan.

Sedangkan , itu merupakan kali pertama Jinhwan bermimpi sebagai seorang submissive. Namun begitu , mimpinya kali ini umpama satu realiti.

Nikmatnya? Sukar untuk dia gambarkan.

Jinhwan menjangkakan dirinya telah bermain sendiri saat dia mabuk pada malam itu.

Entah apa yang telah disumbatkan ke dalam analnya itu , Jinhwan pun tidak mampu mengingatinya semula.

Jinhwan buntu. Tiada lagi pilihan lain buatnya melainkan hanya untuk tunduk pada nafsu sendiri.

Jinhwan terpaksa menghabiskan duitnya semata-mata untuk membeli pelbagai jenis sex toys.

"Haaahhh.. emphhh.."

Jinhwan kesedapan. Perutnya dibasahi cairan simen pekat buat kali yang kedua.

Alat penggetar berwarna merah jambu itu ditarik keluar dari lubang kecilnya. Kesan getaran kuat tadi masih dapat dia rasakan pada kawasan itu.

Sejujurnya , Jinhwan tidak puas melakukannya dengan cara ini.

Apa yang diingati Jinhwan , lelaki yang memperkosanya di dalam mimpi itu mempunyai aset yang lebih besar dan mahir di atas ranjang , jauh lebih berbeza daripada segala jenis sex toys yang ada di pasaran.

Jinhwan mahukan sentuhannya lagi.

---

Short update UwU

Lover's Lies [ JunHwan18+ ] ✔Where stories live. Discover now