34

673 36 12
                                    

Visi sedejo kalbejosi, o mes su Tadu tiesiog sedejome.

-Tadai, gal važiuojam namo?

-gerai,-atsistojom ir pradejom eiti link įšėjimo iš šios vilos. Bet mums kelia pastojo kažkoks vyras su moterimį. Tas vyras turėjo panašiu bruožu kaip ir Tadas. bet per vestuvės jo nemačiau.

-pusbroli,-kreipėsi tas vyras į Tadą.

-Danielį,-pasakė Tadas.

-kodėl įšeini ir dar nepristatei savo žmonos,-

-Danielį susitiksim kada nors, o dabar mes skubam pas dukra.

-pala pala. Tu praleisi mano gimtadieni?

-taip.

-o kaip po puotos pašeliojimai naktiniuose baruose?

-vedęs jau.

-aš irgi, bet vistiek galim turėti ir kitu.

Supykau tai išgirdus.

-Danielį gal kita vakarą.

-Tadai varom. Nebuk boba.

-nežinau.

Toliau nebesiklausiau. Tiesiog nuėjau nuo jų link įšėjimo. Tikiuosi pasielgs jis teisingai ir grįš namo, o ne baruose trainiosis. Įlipau į mašina ir pasakiau, kad vežtu namo.

Grįžus namo iškart nuėjau į dukrytės kambarį. Pradariau durys ir ten saldžiai miegojo mano mažylė. Tyliai bandžiau nueiti iki lovos, bet tiek kulnai. Tad greit juos nusiėmiau. priėjau prie dukros lovos ir atsisedau ant žemės. Pradejau glostyti jos švelnius tamsius plaukus. Ji lėtai pakelė savo maža galvytė ir atsimerkė. Pamačius mane ji šoko iš lovos ir apsikabino.

-mamytė pasiilgau.

-mažytė pasiilgau labiau.

-kur buvai? Su tėčiu.

-buvau jo pusbrolio gimtadienyje. O kaip tau pas senelius?

-mama..,-ji tik pasakė ir iškart jos akyse- mamytė...

-mažylė sakyk, kas yra? Jie tave skriaudė?

-jie...jie mane..bale(bare) lekė(rekė) tampė...

-o dukra. Daugiau neleisiu tavęs ten gerai?

-mhm,-patempus lūpa į mane pažiūrėjo. O dieve. Kas jie per seneliai, kad mažą vaiką tampytu. Dar anūkė...už tai ir Tadas toks agresyvus. Viskas daugiau nebeleisiu dukros pas juos. Jei taip elgiasi negalima leist bendraut. Pasiėmiau ją ant ranku ir nuėjau į mano ir Tado kambari. Jau žinau, kad jis negrįš. Tai kam tempti laiką. Paguldžiau dukra į lova ir nuėjau į rūbynė persirengti. Nusivilkau suknelė ir pasiėmiau Tado maikė. Nu ką padarysiu, kad patogu miegot....
Grįžau į kambarį ir nuėjau tiesiai į lova. Atsigulus iš kart prie manęs prisitraukė Deliza. Apkabinau ją ir po truputį ji užmigo. Sunkiai, bet užmigo. Mano vaikui trauma padarė, kad net sunkiai užmiega. Viskas reikia nešdintis iš čia. Palikti viska. Rytoj išvyksiu tikrai nebusiu su juo. Įsiskirsiu. Nesvarbu, kad nepersianiausiai grįžom iš mėdaus menėsio, bet taip testis negali. Bijau dėl savo vaiko.

##Tado pov##

Della įšėjo. Danielis kalbina mane į barą. Senai jau buvau ten

-gerai, gerai laimėjai, varom.

-nu va. Ta moteris tave padarys nelaimingu.

-nesikišk...

Kartu su Danieliu įsėdom į mašina ir patraukėm link labai populiaraus klubo. įėjus prie mūsų iš kart prisistatė merginos. Su dideliais privalumais merginos. Praėjome jas ir nuėjome prie baro. Ten pasiėmė visa butelį Jack'o. Nuėjom prie VIP staliuku. Ten atsisede pradejom tuštinti butelį....

Labas. Žinau ilgai nekeliau, nes mokslai, o kita savaitė jau standartizuoti prasideda....atleiskit ir nepykit labai😦😥

Don't Look At The Past (baigta)Where stories live. Discover now