"Én nem úgy gondoltam"(2x13)

6K 243 10
                                    

Kezembe temettem arcom és úgy kezdtem el mogyogni -Líz minden oke?.-hallottam az Ő hangját leült a székemre közben pedig magára húzott...
_😦__😊__😦__😊_😦_😊__😦___😊____

-Adam suliban vagyunk.-szoltam rá és ki akaetam mászni az öléből. Igazából nem akarok össze tűzésbe keveredni az osztály ribancaival és Elizabet is az lett . Na meg azokra a beszolásokra se , hogy "mennyit fizetél neki " na meg arra se" szétteted a lábad" " juj a jókislánynak is jár pasi. Na de , hogy egy ilyen isten pasi"-és ? Nem tiltja semmilyen szabály - de Adam akkor is.-másztam ki öléből és vissza ültem eredeti helyemre (vagyis a padra) Adam hangossan felnevetett és végül nyugottan megszólalt de izmai megfeszültek-talán szégyelsz? - nem de......-jaj líz Chh Adam most komolyan , hogy nem veszed észre , hogy csak azért jár veled mert menő akar lenni. Amugy meg össze vissza csal . Ez csak egy jó tanács Adam.- mondta Elizabet és röhögve ki ment. Mekkora egy ......de de mégis hogy talalhat ki ilyet?!-ez igaz?.-csattant fel Adam és akik a terembe voltak mind felénk néztek-nehm...hogy lenne már igaz Adam?!-és én beléd estem . Ugyan olyan kurva vagy mint a többi .-mondta ki veszélyessen . Félek tőle- Adam , hogy ....hogy mondhatsz ilyet?? Te te hiszel neki ... hogy csalnálak meg te idiota . Tőled volt az első csókom te vagy az első szerelmem éa reméltem , hogy az utolsó is de...de te olyan ostoba vagy , hogy hiszel egy Kurvának ......takarodj a szemem elől.-könnyeim már patakogban folyt Adam ki került és el ment Vajon öröké ki sétált az életemből???💔....

Meg hoztam a folytatást. Ha szeretnél hamarabb részt jelezd és megtudod , hogy mi lesz.... Együtt maradnak???😕⁉

Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSWhere stories live. Discover now