Alarm çaldı. Hatta çalmaya devam ediyordu ama kalkmak istemiyordum alarm da susmak. Gözlerimi açıp etrafı izlemeyebaşladım. Tae hâlâ uyuyordu. Arkadaşım her zamanki gibi erken kalkmış kahvaltıyı hazırlamıştı. Mis gibi kokular geliyordu. Ama uykum daha önemli olduğu için kalkmadım. Gözlerimi kapatıp tekrar uyumaya çalıştım. Tam gözlerimi kapatacağım sırada arkadaşım gelip bizi uyandırmaya çalıştı. Başarılı oldu. Zorla kalkıp üzerimizi giyindik. Kahvaltı yapıp okula gittik. Okulun bitmesine az kalmıştı. Bu yüzden çoğu kişi yoktu.
Keşke o güzel uykumdan uyanmasaydım Uyanmış olsam da keşke okula gelmeseydim. Artık çok geçti. Bu yüzden yanımda tae' nin olduğunu düşünerek sevinmeye çalışıyordum.
" Prenses sen geç ben hemen geleceğim. "
Beni mi duymuştu? Acaba yanlışlıkla sesli mi düşünmüştüm? Tek tesellim gidiyordu? Ama geri geleceğini söyledi abartmaya gerek olmadığını düşünüp cevap verdim.
" Tamam bekliyorum. "
Ben sınıfa geçip oturdum. O da oradaydı. İlk gün iyi biri gibi duruyordu ama Tae ye yaptıklarını düşününce öyle biri olmadığını anladım. İsmini de öğrendim eun su.
Bana garip garip bakıyordu. Bense onunla göz göze gelmemeye çalışarak yerime oturdum. Ona bakmadığım halde onun beni izlediğini hissedebiliyordum. Telefonumu çıkartıp oyalanmaya başladım.
" Tae yi neden seviyorsun? Neden yanından bir an olsun ayrılmıyorsun? Onun seni sevdiğini mi düşünüyorsun. Haklısın çok seviyor. Ama yakında sevecek bir sevgilisi pardon prensesi olmayacak. "
" Ne saçmalıyorsun? "
" Ne demek istediğimi bence anladın. Anladığın şeyleri Tae ye anlatırsan o da seninle aynı kaderi paylaşır bu yüzden şansını zorlama dediklerimi düşün ve ayağını denk al. Kendine dikkat et bu aralar. "
Tam cevap verecekler Tae sınıfa girdi.
" Prenses neden kendine dikkat edecekmişsin? "
Ben söze girmeden o hemen atladı.
" Bu aralar hava bşka soğuk üşütüp hasta olmasın diye dedim. "
" Endişelenme sen ben prensesime bakarım. "
Ne olduğunu bile anlamamıştım. Tek bildiğim onun bana kötü birşey yapacağıydı. Eğer Tae ye söylersem ona da birşey olabilirdi bunu göze alamazdım. Bu yüzden ona bahsetmemeliydim ama içim içimi yiyordu.
" Ne oldu prenses bembeyaz olmuşsun. "
" Yok biraz kötü hissediyorum da geçer az sonra"
" İstersen eve gidelim"
Çok mantıklıydı. Evden çıkmazsam daha iyiydi.
" Tamam gidelim. "
Eun su, evet yeni belamız. Bana kötü bakış atmayı ihmal etmeyip sırıtıyordu. Eve gitmek için can atıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taehyung İle Hayal Et
FanfictionHayaller sınır tanımıyorsa Taehyung'la sınırları zorlayalım...