Uběhl měsíc a my se už připravujeme na koncert M&M který je zítra. Musíme se připravid a vydat se na cestu protože pojedem ještě k mojí tetě a od ni pak na koncert.
Příprava:( V- Verča, M-Majda )
Vezmu si do ruky svůj iPhone7 plus a volam Majde jestli už je připravená.
V: ahoj už jsi připravená?
M: ahoj ano už jsem a ty?
V: ano už jsem taky připravená.
M: tak to je supr.
V : tak za hodku te vyzvedneme a pojedem k mé tetě jo.
M: OK.
V: tak zatím paa.
M: pa.Polozim telefon a jdu si rychle vyfenovat hlavu jelikož jsem se koupala. Vezmu si zehlicku a vyzehlim si svoje dlouhé vlasy.
Ze zdola se ozvala mamka ze za 20 minut jedem. Sakra to jsem tu byla tak dlouho? Rychle jsem se ještě namalovala nanesla jsem si lehký make-up rasenku a matnou rtěnka.
Vbehla jsem do pokoje vše si hodila do batohu a vydala se za mamkou.
Dole:
Tak už můžeme jed prohlásila jsem.
Dobře odpověděla mamka.Nasedli jsme do auta a jeli pro Majdu.
Majda už byla připravena před barakem. Nasedla do auto a já řekla ze můžeme jed. K tetě to trvá zhruba 5 hodin.
Po 3 hodinove cestě jsme zastavili u jednoho městečka a zašli jsi na oběd. Z okna restaurace jsem viděla velký plakat MOMENTS TOUR Marcus & Martinus. Štouchla jsem do Majdi ona se na me nechápavě podívala a já ji to ukázala začali nám téct slzy štěstí, že za par hodin je už uvidíme.
Vyšli jsme ven a já řekla mamce ať nás vyfotí.
Vyfotila nás a já to hned dala na instagram kde jsem napsala něco v tom smyslu jako už se těšíme na váš koncert a označila tam kluky ( M&M kdyby někdo náhodou nechápal 😂).
Poté jsme nasedly do auta a další 2 hodiny jsme jeli k tetě.Po 2 hodinách.....
Už jsme tu prohlásila mamka. Podívala jsem se na Majdu která, ale spala. Tak jsem ji probudila a řekla ji ze už jsme u moji tety. Tetu jsem dlouho neviděla a tak jsem vystoupila z auta k velkému bílému baráků kde už stala moje teta. Rozeběhla jsem se za ni a pevně ji objala. Pote přišla mamka a za ni Majda. Majdu jsem tetě představila a seznámila je. Teta nás pozvala do jejího ohromného baraku. Byl luxusně vybavení. Ve vnitř nám ukázala můj a Majdy pokoj tak jsme tam šli dali si tašky na postel a šli si prohlédnout zbytek domů.
Večer:
Bylo asi kolem 8 hodiny a teta zavolala ze je večeře, tak jsme s Majdou přiběhly do kuchyně kde už bylo vše na chystané. Po večeři jsme se šli vykoupat a spát protože ráno brzo vztáváme a čeká nás cesta do města ( nevym jak se ted jmenuje) kde maji mít Marcus & Martinus koncert.
Než se Majda vykoupala tak jsem se ještě podívala na soc. sítě na instagramu dali kluci ze už jsou ve městě takže jsem se ještě víc těšila. Když Majda přišla tak jsme zhasli a šli spát.Tak další část je tu doufám, že se vám bude líbit.❤
ČTEŠ
Sny se plní. Marcus & Martinus.
FanfictionDvě nejlepší kamarádky se chystají na koncert Marcuse & Martinuse. A to co se stane to se časem dozvíte.